return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Wat vinden jullie van de Jump rage? (pg. 4)
View this Thread in Original format
massiveK
Config
Lol in Holland geven ze jumpers al veiligheidsvesten, dan weet ge direct al van ver waar de jumperkes lopen op straat en kan je ze zowaar al een toek verkopen nog voor ze beginnen jumpen :p
Icone
Ik weet ni echt iets van een rage (toch ni in Leuven), maar ik ben er zeker ni echt voor...

Meestal 'verkrachten' ze inderdaad af en toe een goed nummer.
_Jedi
^voorbeeld:

Paul Van Dyk - For An Angel
Antony
quote:
Originally posted by _Jedi
^voorbeeld:

Paul Van Dyk - For An Angel

DIKKE VETTE +1
Jasperovitsj
Op Regi In The Mix 4 staat ook een soortegelijke verkrachting van Greece 2000, eveneens gemaakt door "de beste dj van België" zelf :rolleyes:
Progrez
Vorige weekend zat ik in een tent waar voortdurend jump werd gedraaid. Tijdens een live act van een idioot die zich kenbaar maakte als 'Jeckyll & Hyde' hoorde ik springversies van Universal Nation en Gouryella. Even later tijdens de set van Q-IC werd er zelfs een jumpversie gespeeld van Systematic Parts - Violin De La Nuit. Ontzettend jammer dat gebrek aan originaliteit.
Gelukkig passeerde er in de loop van de nacht af en toe een obscure hardstyleplaat die best wel te pruimen viel.
Jasperovitsj
Voor een elitist zit ge toch wel verdacht veel op "foute" feestjes hoor Greg :p
Progrez
Ik ben in het verleden inderdaad al een paar keer naar harddance events/clubs geweest. Zowel in België als in Nederland. Maar dat kost me geen euro omdat ik meerijd met iemand die daar dan moet draaien. Waarom niet? Ge kunt natuurlijk kiezen om elk weekend achter uw pc te kruipen maar dat ligt me persoonlijk minder.

En zoals ik daarnet even liet uitschijnen; sommige platen zijn best te apprecieren. Wat wij meestal te horen krijgen is de kinderlijke jump die gebruik maakt van oude trancenummers of nintendo-deuntjes. Die geven een vertekend beeld. Er zijn echt wel een aantal goede duistere hardstyleplaten die te smaken zijn.
Bertn
quote:
Originally posted by Progrez
. Er zijn echt wel een aantal goede duistere hardstyleplaten die te smaken zijn.

neen.

of het zou moeten zijn dat ze in 1996 gemaakt zijn natuurlijk.

Devilex
Ik heb deze week door een toevaligheid de cd jump 2007 in mijn bezit gekregen, en daar stonden toch ook wel enkele schijven op die te smaken waren. Voor de rest valt hardstyle nu wel niet meteen te vergelijken met jump.
obssession
jump doet me nix maar iedereen heeft andere smaak dus ik luister er gewoon niet naar. Ik spendeer men tijd liever aan iets dat ik zelf graag hoor dan me bezig houden met jumpers hun keuze...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement