return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Wat vinden jullie van de Jump rage? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Devilex
Is dan ook uit de periode dat trance in zijn kinderschoenen stond.

Volgens discogs is deze plaat trouwens uit 1998, maar ik heb sets van Extreme uit 1995 en daar komt deze plaat ook al in voor. Iemand die mij uitleg kan verschaffen?
Antony
quote:
Originally posted by Devilex
Alé man, is één van de grootste klassiekers ooit voor mij :whip:


voor mij geldt da ook, +1
Push2005
quote:
Originally posted by Devilex
Is dan ook uit de periode dat trance in zijn kinderschoenen stond.

Volgens discogs is deze plaat trouwens uit 1998, maar ik heb sets van Extreme uit 1995 en daar komt deze plaat ook al in voor. Iemand die mij uitleg kan verschaffen?


Volgens mij is de versie die het tot klassieker heeft geschopt Pvd's E-Werk Club Mix en is het origineel nog wat ouder... ben't wel niet zeker.

Er waren wel al meerdere heldere producties in 1998; zo opmerkelijk vind ik die plaat dus niet direct :)
Ook het pianogedeelte is nu ook nie direct heel origineel; want een track als bvb Sunday Club - Healing Dream uit 1997 gebruikt dat ook al en is voor mij nog 10 keer mooier en dat kent dan bijna niemand... (er bestaat zelfs een pvd remix van :toothless)

Een boel klassiekers waar ik vroeger naar opkeek ben ik mettertijd wel anders gaan bezien eigenlijk. Zo vind ik bvb een plaat als Yahel - Voyage nu eigenlijk behoorlijk cheesy; maar vroeger had die sound wel z'n charmes natuurlijk.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
Volgens mij is de versie die het tot klassieker heeft geschopt Pvd's E-Werk Club Mix en is het origineel nog wat ouder... ben't wel niet zeker.

Dat is ook zo :)
De Original mix staat op het eerste album van Paul Van Dyk, uit 1994 al (discogs-link). Maar voor de meeste mensen - inclusief mezelf - is het de e-werk club mix die het bekendst is en het meeste emotionele waarde heeft.
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Zo vind ik bvb een plaat als Yahel - Voyage nu eigenlijk behoorlijk cheesy; maar vroeger had die sound wel z'n charmes natuurlijk.



één van de meest overrated "trance classics" ooit.
_Jedi
^kwestie van smaak en gevoel.

Heb ik geen probleem mee,
is eentje waar ik stond op te springen (wel niet te vergelijken met jumpen) in de Extreme,
dus voor mij persoonlijk dikke brok nostalgie.

Tis soms jammer dat velen jumpers denken dat het met zo'n 'remixen' iets nieuw en origineels is, terwijl ze het origineel niet kennen of anders beweren.
FenixStyle
Oh boy.. Ik loop momenteel stage hier op de lagere school int dorp.. En heb dus een zeer pijnlijke vaststelling gedaan. Tijdens de speeltijd is jumpen (zonder muziek erbij) namelijk een populaire bezigheid bij sommige van die klein (8-10 jaar) mannen.. :nervous:
Kodama
quote:
Originally posted by FenixStyle
Oh boy.. Ik loop momenteel stage hier op de lagere school int dorp.. En heb dus een zeer pijnlijke vaststelling gedaan. Tijdens de speeltijd is jumpen (zonder muziek erbij) namelijk een populaire bezigheid bij sommige van die klein (8-10 jaar) mannen.. :nervous:


haha zalig...
is eigenlijk wel afgang voor de echter jumpers :haha:
C.E.U.N.E.N
quote:
Originally posted by FenixStyle
Oh boy.. Ik loop momenteel stage hier op de lagere school int dorp..


stop, dit is al pijnlijk genoeg :p
TOR
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
stop, dit is al pijnlijk genoeg :p


Je hebt FenixStyle als leerkracht?

Real
:stongue:
Config
hahahaha :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement