return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Wat vinden jullie van de Jump rage? (pg. 3)
View this Thread in Original format
BZRK
quote:
Originally posted by Antony
nu beginnen ze het de 3 tot 13 jarigen ook al aan te leren

link roe koe koe

:nervous:

:stongue: :stongue: :stongue:
DJ Sid
quote:

link roe koe koe

:nervous: :nervous: :nervous:

:whip:

Om het met de woorden van Hans Teeuwen te zeggen:

Wat is dit voor ?
domineesje
quote:
Originally posted by TOR
Net zoals bij r'n'b valt het basisidee wel mee, het is de mentaliteit errond die mij stoort.

:eek:

Marginale rommel en nog eens rommel...
massiveK
pfff gisteren kon ik ni slapen want qua domme jumpers hun "muziek" met loud bass tot 2u hebben gespeeld. Die waren maar 4 of 5 maar hebben toch voor de hele buurt gespeeld (en zo slecht gemixed :nervous: )

I Hate jumpstyle:whip:
El Shorty
quote:
Originally posted by Config
ik heb al net hetzelfde gezegd tegen een pak mensen.. Sowieso schroef je naargelang de jaren vorderen wel terug naar wat meer kwaliteit en minder geweld.. Jump kopieert al jaren trancetracks waar ze in principe dan gewoon nog een jumpkick op plaatsen en de plaat verder wat ridiculiseren... volgens mij gaat Jump trancier worden in de komende jaren.. die Freefall daar ofzo, daar zit ook wel 'ergens' iets trancy in.. alleen zonde van de kinderlijke melodie derin... Een plaat zoals deze is echter nog altijd veel dikker dan zoon plaat van Felix Project, of hoe heet ie nu weer..

Vandaah per ongeluk op volgend nummer gestoten:
The jumpmasters - Taste of summer

:whip: :whip: hoe ze dat nummer verkracht hebben en wat cheap ass blips bijgestopt hebben... Het is wraakroepend.
De naam vd makers blinkt ook niet echt uit in bescheidenheid...
Kutjumperkes
lievez
Jump muziek = lack of inspiration = afkooksel van hardhouse
Tkomt allema op zelfste neer, oude melodie > handjes klap > bass > breakdown > melodie > handjesklap > bass

Ook stonden ze vroeger allema te kakken op de gabberkes en kijk nu... Staan ze daar zelfs gelek ne mong te dansen op *oets* *oets* beats.
Dan hebbek nog liever die scene als jump scene.

Kvind het gewoon 1 grote grap als je alles zo bekijkt :D :D
lievez
Kvraag mij eigenlijk af hoe ze op da dansken zijn gekomen ?

Wsl zo nen drunkerd die iets spastisch deed en uiteindelijk een bendeke coolerds die da gaan veralgemenen is ofzo ?
Config
quote:
Originally posted by lievez
Kvraag mij eigenlijk af hoe ze op da dansken zijn gekomen ?

Wsl zo nen drunkerd die iets spastisch deed en uiteindelijk een bendeke coolerds die da gaan veralgemenen is ofzo ?

das allemaal geinspireerd op mosh girl :p

DJ_Progrezz
quote:

link roe koe koe

Ik heb een boot!!! ....euhm.... er zit een duif :x

Tegen de muur en afknallen nondedju!!!!!! :whip: :whip: :whip:
Loraine
Now it has gotten REALLY out of control in Olland :nervous:
Zit het late Journaal te kijken, zie ik minister Rouvoet van de Grrristen Unie jumpen :wtf: :wtf:

Bron: NOS Journaal - Rouvoet jumpt als de beste

OMFG :eyes: :eyes:

Xilver
quote:
Originally posted by Loraine
Now it has gotten REALLY out of control in Olland :nervous:
Zit het late Journaal te kijken, zie ik minister Rouvoet van de Grrristen Unie jumpen :wtf: :wtf:

Bron: NOS Journaal - Rouvoet jumpt als de beste

OMFG :eyes: :eyes:

waw... dit gaat echt wel te ver...

langs de andere kant denk ik wel dat de stoere jumpertjes op deze manier wel doorhebben dat hun geloofwaardigheid helemaal in het niet is verzonken.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Xilver
langs de andere kant denk ik wel dat de stoere jumpertjes op deze manier wel doorhebben dat hun geloofwaardigheid helemaal in het niet is verzonken.

ik vind dat Leterme en Verhofstadt nu ook wel hun verantwoordelijkheid mogen nemen

For the good of the country :toocool:

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement