|
Wat vinden jullie van de Jump rage? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ik vind het plezant worden, ga beginnen bijhouden wat ze allemaal verneuken.
Next up: Nothing Else Matters :D |
Vandaag nog gehoord op de radio: Een jumpversie van de remake van de remix van de remake van Jordan & Baker - Explode :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
inderdaad. ma werkt da dan ook echt op die meiskes als imponeren? om ter hoogste jumpen, of om ter meeste draaikes derin maken ofzo?
of denken die gasjes da alleen :D |
maw, ge wilt weten of degene die het belachelijkste doet ook de meeste aantrek heeft :D. Ik zou het niet weten, maar zelfs als dat het geval moest zijn, zou ik er nog niet aan denken om te beginnen jumpen :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
maw, ge wilt weten of degene die het belachelijkste doet ook de meeste aantrek heeft :D. Ik zou het niet weten, maar zelfs als dat het geval moest zijn, zou ik er nog niet aan denken om te beginnen jumpen :p |
idd:D en das ook ni men bedoeling. vroeg het me gewoon af, want ze moeten da toch voor íéts doen eh. en als die meiskes daar dan al voor vallen wetek ook dak daar uit de buurt van moet blijven... |
|
|
| El Shorty |
sorry voor thread digging.
Maar iemand moet die jumperkes toch eens wat verstand bijbrengen. Bvb hier op dit youtube filmpje de reactie van een jumperke lezen:
http://nl.youtube.com/watch?v=NL82BLKFLy0
Hij beweert dat de (imo ubercommerciele orriginele) trance versie geript is van een jump nr :s |
|
|
| djcresto |
| niets houdt de jump rage nog tegen. Ik ken zelfs een leerkracht op wiens lagere school ze jumpsessies doen tijdens de speeltijd. |
|
|
| Gladius |
| lagere school? WTF? :nervous: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
lagere school? WTF? :nervous: |
Je kan er toch niet omheen dus misschien beter om het fenomeen op een positieve manier te benaderen?
Het zal alleszins voor de nodige lichaamsbeweging zorgen.
Nuja goed, eens zien hoe mijn pa reageert als hij daar volgend jaar inspectie gaat doen :D |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
Daar is toch niets mis mee? Het zelfs een goede oefening voor het lichaam. Ideaal voor de jeugd. Ja, lach maar.
Het wordt eens tijd om het negatieve beeld over jumpen bij te stellen. Denk eens wat ruimer. Jumpen is onschuldig. Belachelijke dans zeg je? Elke dans is belachelijk als je het met volle desinteresse bekijkt. |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| quote: | Originally posted by djcresto
Je kan er toch niet omheen dus misschien beter om het fenomeen op een positieve manier te benaderen?
Het zal alleszins voor de nodige lichaamsbeweging zorgen.
Nuja goed, eens zien hoe mijn pa reageert als hij daar volgend jaar inspectie gaat doen :D |
We zijn al met 2. :)
Join us! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Daar is toch niets mis mee? Het zelfs een goede oefening voor het lichaam. Ideaal voor de jeugd. Ja, lach maar.
Het wordt eens tijd om het negatieve beeld over jumpen bij te stellen. Denk eens wat ruimer. Jumpen is onschuldig. Belachelijke dans zeg je? Elke dans is belachelijk als je het met volle desinteresse bekijkt. |
dat ze maar jumpen, leuk entertainment. Dan kunnen we nog eens goed lachen :p |
|
|
|
|