|
The BETA leden on Myspace Thread (offtopic)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Om het even subtiel te zeggen: MySpace
"Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout. |
|
|
| massiveK |
| ja misschien, maar de bedoeling van deze thread is niet een debat over myspace te doen... wel de verschillende myspace van de BETA samen te stellen ;) |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| quote: | Originally posted by Xilver
Om het even subtiel te zeggen: MySpace
"Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Dat is de sad truth van de meeste Myspace-pagina's. Die van jullie is tenminste nog consistent qua layout, maar het overgrote deel heeft toch nog nooit gehoord van kleurcombinaties en layout. |
voor artiesten is myspace toch wel handig voor contacten te leggen, heb er zo een heleboel kunnen leggen waar ik nog altijd plezier aan beleef :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
voor artiesten is myspace toch wel handig voor contacten te leggen, heb er zo een heleboel kunnen leggen waar ik nog altijd plezier aan beleef :) |
Mja dat gaat over het sociale aspect, en uit dat oogpunt zijn er betere alternatieven, zoals LinkedIn. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mja dat gaat over het sociale aspect, en uit dat oogpunt zijn er betere alternatieven, zoals LinkedIn. |
Biedt LinkedIn ook specifieke artist accounts aan waar ge eigen samples en gig informatie kunt sharen?..
Das ook iets dat MySpace tot een handig medium maakt voor artiesten, naast het snel contact leggen met anderen. |
|
|
| Xilver |
Ge kunt uw eigen samples en upcoming gigs toch op uw eigen site hosten?
't Is gewoon, uit mijn oogpunt als webdeveloper vind ik MySpace gewoon een rotte plek op het internet, en dat het zo populair is, daar kan ik al helemaal ni bij. |
|
|
| Real |
| Jamaar Tom, hoe kan ik nu aan iedereen laten zien dat gij mijn vriend zijt? :sadgreen: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Xilver
MySpace
|
|
|
|
| Gladius |
| ah, ik dacht dat da alleen voor artiesten was om hun muziek te promoten |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Jamaar Tom, hoe kan ik nu aan iedereen laten zien dat gij mijn vriend zijt? :sadgreen: |
Ik kies mijn vrienden zelf trut |
|
|
| Config |
ik kon hier een mooie reply op maken, maar zal het maar zo laten zeker :D |
|
|
|
|