return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
אני מופיע מחר במימד החמישי בנמל תל אביב!
View this Thread in Original format
Scorchio
אוקיי חברייה
יש לי מחר הופעה במימד החמישי
המסיבה מתקיימת מאה אחוז
השאלה אם אבא שלי יסכים לתת לי ללכת.
בקיצור
רעיונות
הצעות
טראקים לתקלט
שפכו!!!
DjNumShum
אחי
צור קשר
29634922

אני יהיה שם כנראה
Agent-Fire
פששש... יפה... איך סידרתה לך את זה?

קיצר תשים ת'טראק הזה:
Solar Factor - Deep Sonar
יקפיץ ת'קהל!

ובהצלחה!

כמה זמן הסט שלך יהיה
?
Scorchio
השגתי דרך ידידה שלי שמכירה תקליטן שמארגן את המסיבה
הסט הוא שעה וחצי בערך
ותודה אני יבדוק את הטראק
:)
MoSH_MaN
מזלט!!

ה
LOCKED TIGHT
שפירסמתי יכול להיות אדיר

השיר האחרון שפירסמתי ממש עכשיו הטכנו יקפיץ את כולם עד לגג!

יש לו עוד אחד קצת ישן שהעלתי והוא חזק
DjChook
ראיתי היום הזמנה לזה נראה לי

יכול להיות שאני אלך לא בטוח
DJ-Energy
טוב יאללה
המלצות

קודם כל איזה סגנון אתה הולך לתקלט
uplifting/hardtrance??..

צריך לדעת
על כל מקרה:

Dj Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix)
Essential DJ Team - One Diggi Dong (Essential Hardhouse Club Mix)
Ian Van Dahl - Will I (Voodo & Serano Remix)
Iio - Rapture (Riva Mix) <----- חייב מסחרי!

Kai Tracid - Trance & Acid <----- אם אתה פותח הארד זה טראק ענק
Lange - Drifting Away (Hiver & Hammer Remix)
Lexicon_4_-_Reach_Me (Original Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Rank 1 - Awakening (Benicio Mix)
Alex Morph - Overdrive (Benicio Mix)
M Diva - Reaching Out (Original Club Mix)
Dj Kim - Jetlag (Alpha Zone Remix)
Marc Et Claude - Tremble (Riva Remix)
4 Clubber - Children (Future Breeze Vs Junkfood Junkies Mix) <--- מקפיץ אחו שליקי
4 Strings - Into The Night (Original Mix)
Blank & Jones - Desire (Bart Claessen Movin Remix)
Dirt Devils - The Drill (Hennes & Cold Mix) >---- ע-נ-ק !!
Dj Astrid Vs Tommy Pulse - Twinkle (Original Mix)
Dj Isaac - On The Edge
Push - The Legacy (Svenson & Gielen Mix)
לטראק אחרון הייתי מציע את
Rank 1 - Airwave (Original Mix).

אני יכול לכתוב עוד 100 טראקים אבל אני חושב שזה מקפיץ
אם אתה רוצה עוד שלח לי הודעה
;)
arik
יווווו
מזל טוב צח
אבל מה אתה נקניק
תקשר אלי תגיד לי
כזה דבר ואתה לא מתקשר!!!!:)

אם אבא שלך לא מרשה לך תן לי לנסות לדבר איתו!!!!
העיקר שתנצל את ההזדמנות פז הזאת
Scorchio
אריק כנראה שבסוף אני כן הולך להופיע
בקיצור תודה יובל
אבל חשבתי על סט שלא יהיה בו את רפטור
:)
אני מתכוון לשים את מקסימום אוברדרייב זה טראק חובה
:)
ואני ייקח עוד כמה מהרשימה שלך
כמובן שיש לי את כולם פשוט לא חשבתי עליהם
תודה
:)

מוש הטראק שפירסמת באמת טוב
אבל הוא נראה לי חזק מידי בשביל מה שחשבתי לתקלט
אולי פעם אחרת...
arik
הנה רשימה קטנה של מה שאני הייתי רוצה למקסס בדיסקוטק

White Russians - Unipolar (B1 Mix)
Mark Norman - Total Seduction
Push - The legacy (Svenson & Gielen remix)
Ultra - Free Svenson And Gielen Remix
Pet Shop Boys - Home and Dry (Blank and Jones Remix)
Perpetuous Dreamer - Dub.wav
Push - Strange World (Spectrum Remix)
Eon - Pocket Damage
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiכsto Remix)
Sonorous - Second Sun (Original Mix)
Marco V - The Mutalisk

כמובן שיש עוד רשימה עצומה !!!

NeMeSiS1234
בהצלחה אחי
ספר לנו איך היה
DJ-Energy
אוי שחכתי
Empire - Second Sun (Original Mix)
ו
Cloud 69 - Sixty Nine Ways
ו
Dj Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers remix)

טוב אני כל שניה נזכר בטראק אחר
:)
01-orion_too-you_and_me__koala_rmx-snd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement