return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
......ט'רד המסיבות המסרותי (והפעם אני התחלתי אותו) והפעם יום העצמאות
View this Thread in Original format
Dj Moriano
טוב יאללה תרשמו איזה מסיבות יש לאן אתם הולכים
בלה בלה בלה....

אני יודע שיש מסיבה בלונה פארק שמלא מתקלטים שם
ASI KOJAK
ELLE GOTMAN
ROBERT GITELMAN
IDFAN GUTMAN
GOLDSHLAGER
R&G
OREN HILLERE

כניסה 100 שקל אני חושב שזה מחמישית עד י"א
כל המתקנים של הלונה פארק יהיו פתוחים וזהו
MoSH_MaN
מסיבות? מה זה?!?!?

יהיה פיצוף... :rolleyes: ?
yahel222
הקדמת אותי......לא נורא


בינתיים אני יודע שיום שלישי יש מסיבה בוילה בפיתוח
Dj Moriano
[QUOTE]Originally posted by yahel222
הקדמת אותי......לא נורא
QUOTE]

זהו הגשמתי את המטרה שלי להקדים את דותן..... אני עוזב....:cool:
MoSH_MaN
גפ אני יודע על המסיבה בוילה

יש לי הנחה 5 שקל חחח
DJ-Energy
יאללה חבר'ה תתחילו להציע
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
יאללה חבר'ה תתחילו להציע


יובל אתה יכול ללכת למסיבה בלונה פארק
DJ-Energy
מה לונה פארק
יהיה שם מפוצץ כמו לא יודע מה!
Dj Moriano
חפיף
yahel222
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מה לונה פארק
יהיה שם מפוצץ כמו לא יודע מה!


אז מה אתה רוצה ללכת למסיבה ריקה????????????????????????
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

אבל מלא ילדים לא יתנו להם ללכת בגלל הפיגועים חס וחלילה ....

אני בכלל לא נראה לי הולך למסיבה
נמצא מישהי להיות איתה
שמעו בד"כ בחגים מסיבות נפילות למה כולם יוצאים......

clubber@work
אז ככה :
אני יודע על 3 מסיבות
1.TLV אמור להיות פצצה שלומי זידן מתקלט!

2.DOME בזמן האחרון רק נפילות אבל אחלה מקום

3.PACHA אחלה מקום מועדון פתוח תותח קור

הפ'אצה והטלוי נראים הכי טובים...
DjNumShum
את המסיבה בלונה פארק חבר שלי מרים
יש לו קומבינות סוף הדרך בלונה פארק בגלל זה הוא עושה שם

ומה יש לכם לספר לי על הוילה?
זה מועדון כאלו או בית פרטי?
לאיזה גילאים?
יש שתיה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement