|
Hebben we een nieuwe mod nodig?
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Deze vraag broedt al geruime tijd in het hoofd van sommigen op het forum. Het zit er regelmatig tegen in sommige threads, en de helft van de tijd zijn het mensen van andere fora die hier even komen ruzie stoken. Niet altijd natuurlijk, tussen de beta's onderling zijn er ook genoeg strubbelingen. Waar het op neerkomt is dat er gewoon te laks gereageerd wordt op die dingen, of soms totaal niet. Hoeveel waarschuwingen heeft mellow_head bijvoorbeeld moeten krijgen alvorens hij dan toch geband werd.
Nu soit, we weten al langer dat Benny niet graag hard optreedt, maar ik denk dat het tegenwoordig wel wat harder mag. Ik denk dat ik mezelf al lang zou hebben geband voor sommige uitspraken :D . Sowieso denk ik dat onze huidige mod te weinig optreedt, zelfs waarschuwingen worden tegenwoordig al niet meer gegeven. Een mod zou toch meer in de gaten mogen hebben wat er allemaal gebeurt, volgens mij.
Daarom deze simpele vraag. Het is niets persoonlijk, Benny, ik heb gewoon het gevoel dat ons forum totaal niet meer gemodereerd wordt, en er zou over gediscussieerd moeten worden. Hebben we een nieuwe mod nodig die voeling heeft met wat het forum geworden is, of moet Benny terugkomen en wat harder gaan optreden? En het zou mooi zijn als de meesten hun antwoord zouden kunnen staven. |
|
|
| Xilver |
En ik had beter nog een optieke erbij gezet :) Mijn 'ja' misschien toch even nuanceren: als er wat harder opgetreden wordt, dan maakt het voor mij geen ene reet uit wie er moderator is :)
Dus mijn vote gaat eerder uit naar de laatste optie, dat een tweede mod noodzakelijk is :) (waar is de mod om dit te veranderen lol) |
|
|
| Zehra |
Benny mag blijven van mij maar hij moet wat harder worden. Waar is die vuist van je, Benny?
Een 2e mod zou geen luxe zijn omdat er dan meer kans is dat er één online is en de boel wat kan controleren. |
|
|
| MikeVee |
Ik heb neen gestemd, het lijkt een jaarlijkse zomerdiscussie dit.
Maar dan omdat hij met verlof is en de domme topics als paddenstoelen uit de grond schieten :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik heb neen gestemd, het lijkt een jaarlijkse zomerdiscussie dit.
Maar dan omdat hij met verlof is en de domme topics als paddenstoelen uit de grond schieten :D |
Beuh, domme topics storen me niet, dat is plezant. Feit blijft dat Benny niet veel meer online is, en dan kan een tweede mod toch geen kwaad, me dunkt?
Zolang het Luc maar niet is :D |
|
|
| Push2005 |
Ofwel een nieuwe, ofwel een 2den; maakt mij niet uit.
Maar er zou wel eens opgetreden mogen worden tegen die illusion-ventjes die hier nodeloos de sfeer (nog meer :p) komen verzieken. Op een ander forum registreren om het uit te lokken hoort niet.
En algemeen vind ik de mod nogal inconsequent bij momenten (maar dat zei ik eerder al :o) |
|
|
| MikeVee |
| Die illusion mensen wel pas bannen na een dag hé, nadat er eerst nog wat gelachen is :D |
|
|
| Xilver |
| Trouwens, die TV06 van derstraks was wss toch weer ne fake account van MikeVee :wtf: |
|
|
| Progrez |
Twee moderators voor die vijftien passanten die hier komen lijkt me een beetje belachelijk. Pak er gewoon ene die meer online is en met ijzere hand durft te regeren.
Neen tegen onnozele topics en nutteloze antwoorden! En hij mag beginnen met de right now-thread af te schaffen. |
|
|
| TOR |
Een tweede mod zal Swamper hoogstwaarschijnlijk niet toestaan.
Dan rijst de vraag of er wel iemand rondhangt op het forum die geschikter is dan Benny. Ik ben ook voorstander van een iets hardere aanpak, maar ik zie niet direct iemand die in staat is om op een meer eenduidige manier te handelen én daarbij nog 's de tijd heeft om het forum op regelmatige basis te checken. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
Een tweede mod zal Swamper hoogstwaarschijnlijk niet toestaan.
Dan rijst de vraag of er wel iemand rondhangt op het forum die geschikter is dan Benny. Ik ben ook voorstander van een iets hardere aanpak, maar ik zie niet direct iemand die in staat is om op een meer eenduidige manier te handelen én daarbij nog 's de tijd heeft om het forum op regelmatige basis te checken. |
Er zijn er genoeg met tijd, maar we zijn niet echt allemaal zo objectief, nietwaar :) |
|
|
| CygnusX |
Het is waar dat ik de laatste tijd minder tijd heb, omdat ik overdag moet werken en niet elke avond achter m'n pc zit. Toch probeer ik nog elke dag minstens één keer hier te komen om te kijken of er problemen zijn. En ik lees vrijwel alles.
Het is duidelijk dat er een aantal hier zijn die een andere (of tweede) moderator willen. Ik ga niet meer discussiëren over mijn beslissingen, want het heeft weinig zin. Ik zal Swamper nu contacteren en hem vragen wat de mogelijkheden zijn. Swamper contacteren vergt soms veel tijd, dus dat kan even duren. Als het kan, dan komen er 2 mods. Als dat niet kan, dan zal ik ermee zonder problemen stoppen.
Mensen die de interesse hebben in de job mogen mij pm'en. Als er kandidaten zijn en ik een antwoord heb van de grote baas, dan zullen we nog eens een MSN vergadering houden ;)
PS: TV06 is gebanned. |
|
|
|
|