|
Hebben we een nieuwe mod nodig? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
PS: TV06 is gebanned. |
Voila zie, that's what we're talking about ;) |
|
|
| Xilver |
| Enne Benny, we vragen niet dat je ermee stopt, gewoon dat er een beetje harder wordt opgetreden, that's all :) |
|
|
| Eagle` |
| Flames krijgen en kans, ge kunt is lachen en na verloop van tijd wordt er dan wa opgekuist. Benny doet da goed jingskes! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Enne Benny, we vragen niet dat je ermee stopt, gewoon dat er een beetje harder wordt opgetreden, that's all :) |
Inderdaad. Er zou wat strenger opgetreden mogen worden. Of dat nu gebeurt door Benny of een nieuwe mod, zal me eerlijk gezegd worst wezen. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Enne Benny, we vragen niet dat je ermee stopt, gewoon dat er een beetje harder wordt opgetreden, that's all :) |
Dan had je als threadtitel maar "Moet de mod strenger zijn?" moeten kiezen ;) Nee, serieus, ik vind het geen slecht idee als iemand anders het overneemt of als er iemand bijkomt. Door de conflictjes van het laatste jaar geniet ik er niet meer zoveel van als vroeger. Zoveel verschillende karakters hier, dat maakt het niet altijd gemakkelijk.
Als niemand kandidaat is, dan wil ik zeker blijven, maar als iemand anders het wil doen (alleen of gedeeld), be my guest. De deur naar de macht staat open :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Als niemand kandidaat is, dan wil ik zeker blijven, maar als iemand anders het wil doen (alleen of gedeeld), be my guest. De deur naar de macht staat open :D |
Ge zit zo aan te dringen ... nog altijd gene pm van Luc gehad ofwa??? :conf: :conf: :conf: |
|
|
| CygnusX |
Ik heb met Swamper gesproken. Een 2e mod is (nog altijd) geen optie. Kandidaten kunnen me dus een pm sturen. Ik stel voor dat de geïnteresseerden voor donderdagavond iets laten weten.
Ik vind het spijtig dat er geen 2 mods kunnen zijn, maar het kan niet anders. En met maar ongeveer 20% die wil dat ik alleen blijf als mod, ga ik niets forceren. |
|
|
| domineesje |
Mss wel een tweede mod bij.. Maar een die neutraal kan blijven.. Soms zijn discussies wel goed ;)
edit.. Had benny 's reply nog niet gelezen... Dan maar nieuwe met zelfde conditie als hierboven.. Ik denk aan vishnu... |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ik denk aan vishnu... |
Nee toch niet, danku :p
Genoeg andere zaken aan mijne kop ;) En er zijn een heel aantal leden die actiever alle discussies volgen en er deel van uitmaken dan ik ooit zal doen. |
|
|
| Blue Sky 99 |
De vraag is gewoon wie zich neutraal genoeg kan opstellen, heel erg vaak aanwezig is en hard wil optreden. Velen onder ons zullen het immers moeilijk hebben om objectief te blijven.
Ik vind dat CygnusX dat zeker goed doet, hij mag misschien af en toe wat harder optreden maar ik begrijp dat dit niet altijd evident is. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Ik vind dat CygnusX dat zeker goed doet, hij mag misschien af en toe wat harder optreden maar ik begrijp dat dit niet altijd evident is. |
Ik kan gerust harder optreden, maar dan doe ik dat ook wel tegenover iedereen. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dan had je als threadtitel maar "Moet de mod strenger zijn?" moeten kiezen ;) Nee, serieus, ik vind het geen slecht idee als iemand anders het overneemt of als er iemand bijkomt. Door de conflictjes van het laatste jaar geniet ik er niet meer zoveel van als vroeger. Zoveel verschillende karakters hier, dat maakt het niet altijd gemakkelijk.
Als niemand kandidaat is, dan wil ik zeker blijven, maar als iemand anders het wil doen (alleen of gedeeld), be my guest. De deur naar de macht staat open :D |
MACHT :disbelief |
|
|
|
|