|
Hebben we een nieuwe mod nodig? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| voila rub neemt het er bij, prob solved |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by BZRK
Zou het niet mogelijk zijn dat je het er inderdaad bijneemt, maar dat Benny ook aanblijft? Op die manier zijn er wel 2 mods, maar moet er geen hele nieuwe mod gezocht worden. Of zal Swamper ook dat niet willen? |
Het was een grapje he :D Ik ben hier nog minder dan Benny tegenwoordig (op BETA), en van mij hoef je ook zeker geen harde hand te verwachten. Dergelijk compensatie gedrag is voor mannen met een kleine pen0r imho :D |
|
|
| eieregooie |
| Heb overigens niet de illusie dat een andere mod, of ander optreden van de mod, invloed heeft op de sfeer op t forum. Als mod kan je alleen de scherpe randjes eraf halen, maar de rest ligt toch echt in de handen van de community en daar heb je als mod 0,0 invloed op. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heb overigens niet de illusie dat een andere mod, of ander optreden van de mod, invloed heeft op de sfeer op t forum. Als mod kan je alleen de scherpe randjes eraf halen, maar de rest ligt toch echt in de handen van de community en daar heb je als mod 0,0 invloed op. |
Wijze woorden van Ruben, ik ga er volledig mee akkoord :D
Ik stel het volgende voor, aangezien er geen andere serieuze kandidaten zijn: Ik blijf mod en probeer strenger en consequenter te zijn. Aan jullie wil ik het volgende vragen:
- Als je vindt dat een persoon te ver gaat, pm mij dan. Val deze persoon niet aan, hoe veel hij/zij er ook om vraagt, want dan escaleert het alleen maar. En de typische "trolls" doen het net voor die reactie. Het is zeer belangrijk dat jullie me iets laten weten als je merkt dat ik niet direct ingrijp, want misschien heb ik het wel gemist.
- Als je alleen maar negatieve dingen over iets te zeggen hebt en je kan het niet funderen (of je hebt er geen zin in), dan is het waarschijnlijk beter voor sfeer dat je het helemaal niet post.
- Gebruik het forum zeker niet om persoonlijke ruzies uit te vechten. Daar dient sms/email/msn/... voor. |
|
|
| Real |
| Thumbs up voor den Benny! :p |
|
|
| Push2005 |
 |
|
|
| Loraine |
Niet dat ik al NLTA'er veel te zeggen heb, maar ik denk toch echt dat een 2e mod niet het knelpunt oplost.
De sfeer bepaal je uiteindelijk zelf als forumlid en community maar klaarblijkelijk laten sommigen zich (soms) teveel leiden door emoties/hormonen e.d. en ontbreekt het aan een laagje eelt op de ziel.
Wat Benny hierboven al aangaf: stoor je je aan de post of is je niet duidelijk wat de poster ermee bedoelt (dit medium leent zich uitermate goed voor foutieve interpretaties!); stuur een PM naar diegene en vraag om feedback/verduidelijking voordat je (vaak onterecht) uit je vel springt en je frustratie botviert in een thread waar niemand op zit te wachten!
Je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn/worden, maar respect voor elkaar en elkaars mening is toch wel een grondbeginsel voor gezonde communicatie...
Er zijn belangrijkere dingen om je druk om te maken in het leven ;)
Gut, ik word oud :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Gut, ik word oud :nervous: |
Dat probeer ik je al jaren duidelijk te maken :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| Ik vond het goed zoals het was/is. Af en toe een relletje, i like it. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Magistrate
nee, maar ik vind het wel interessant wat je zegt, weet je soms nog de context waarin ik dat zei? of ideaal zou zijn moest je de post in kwestie terugvinden... |
Het ging erom dat je hier wel lid wou zijn en posten, maar dat je liever niet onder de term 'BETA' wou vallen, waarop iemand -ik geloof Jasper- een reply maakte in de zin van 'van het ene komt het andere.'
Mijn search skills zijn bagger, maar ik vermoed dat het in de 'Stel uzelf voor'-thread of die met gefilterde posts te vinden is :)
Ik vind het eigenlijk gewoon logisch dat, mocht er een nieuwe mod zijn, die een toch grotere anciënniteit, populariteit, objectiviteit en aanwezigheid heeft.
Als de meerderheid een nieuwe mod wil, zie ik persoonlijk eigenlijk enkel Jasper, Gert of Ruben geschikt. Maar het zou mij niet verbazen mochten sommigen -of velen- onder jullie tegen een Nederlandse mod op ons Belgisch forum zijn. Al is hij meer een BETA dan die ooit zullen zijn. |
|
|
| Magistrate |
| mja, het zegt me nog steeds niks eigenlijk :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Moest ik nu schrijven: "Ik heb zin in seks." Dan zou de Benny da laten staan.
BENNY FTW!! |
|
|
|
|