|
Hebben we een nieuwe mod nodig? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Ben je daar weer?
Ik zit waarschijnlijk minder dan Benny online :rolleyes:
Als je een anarchie wilt is het wel de ideale oplossing :D |
|
|
| Real |
| Ik zou het ook willen doen, maar het gros van de huidige BeTa's irriteren me, dus pas ik. :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Ik denk dat ik mij nog een discussie kan herinneren met die Magistrate, liever niet dus :p
Ik herhaal het nog eens, ik zie eigenlijk niemand die én genoeg online is, én genoeg actief is, én genoeg objectief kan blijven van de huidige leden. |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
Me is candidate!
I'm half-human, half-bot. ;) |
|
|
| Eagle` |
| zwanske van de ceunen ofazoeiet : ))) |
|
|
| Magistrate |
euhm ja, beetje afgang voor mij dus :)
maar goed, alles wat hier gezegd werd over mij klopt (behalve dat van geen beta willen zijn voor zover ik me herinner)
ik trek dus mijn kandidatuur in ;) |
|
|
| eieregooie |
| Zal ik het anders erbij nemen? Heb ik ook weer ens wat anders te doen dan draadjes van toeristen sluiten :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Magistrate
alles wat hier gezegd werd over mij klopt (behalve dat van geen beta willen zijn voor zover ik me herinner |
Dan gaat mijn geheugen verder terug ;)
Of je liegt :p
In het Engels zegt men 'an elephant never forgets', in het Olifants zegt men 'en Jack nog minder.'
:rolleyes: |
|
|
| Magistrate |
| ^ nee, maar ik vind het wel interessant wat je zegt, weet je soms nog de context waarin ik dat zei? of ideaal zou zijn moest je de post in kwestie terugvinden... |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zal ik het anders erbij nemen? Heb ik ook weer ens wat anders te doen dan draadjes van toeristen sluiten :p |
Zou het niet mogelijk zijn dat je het er inderdaad bijneemt, maar dat Benny ook aanblijft? Op die manier zijn er wel 2 mods, maar moet er geen hele nieuwe mod gezocht worden. Of zal Swamper ook dat niet willen? |
|
|
| speentje |
| 2 mods voor hooguit 20 actieve members? is dat niet een beetje overdreven...als Benny er weinig tijd meer voor heeft laat hij het beter gewoon over aan iemand anders, maar blijkbaar is zijn functie niet echt gewild :toothless |
|
|
|
|