|
Hebben we een nieuwe mod nodig? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Config |
haha , als ik geen newbie was die in het voorbije jaar zo onder mijn kloten heeft gekregen had ik me eigenlijk wel als kandidaat gesteld :p
maar nu dus beter niet :D
Maar ok, wat harder optreden mag best wel, dat had vroeger en nu misschien een deel problemen kunnen vermijden. Een 2de mod klinkt mooi, maar blijkbaar kan het dus niet en de vraag stelt zich ook als wij dat ook daadwerkelijk nodig hebben.. met zo'n grote hoop zijn we nu ook niet eigenlijk. Dus eigenlijk kan wat harder optreden best volstaan.. , vind het alleszins al een mooi gebaar van Benny dat hij zijn positie zomaar wil afstaan, maar voor mijn part mag hij zeker blijven. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik kan gerust harder optreden, maar dan doe ik dat ook wel tegenover iedereen. |
That's kind of the whole point :)
Misschien moet er dan best eerst een nieuwe poll gemaakt worden. Nu de optie van een tweede mod onmogelijk lijkt, denk ik wel dat een groot deel voorstander blijft van Benny als mod, maar dan met een strenger optreden. Als hij dit zelf wenst natuurlijk. |
|
|
| Xilver |
| Trouwens, we hebben 17 votes. Dat zou ik nog niet echt representatief noemen, we zitten hier met 'n pak meer mensen. Maar 3 van die 17 hebben ja gestemd (mijn ja had eigenlijk de optie voor tweede mod moeten zijn), wat toch laat zien dat onze mod geliefd is, mits een wat hardere vuist. |
|
|
| Zehra |
| My vote goes to Benny :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik kan gerust harder optreden, maar dan doe ik dat ook wel tegenover iedereen. |
laat het uit, tis just goed nu :toocool: |
|
|
| Gladius |
| niet nodig voor mij; de laatste tijd zijn er toch geen problemen lijkt me? mss volgende keer de ambetanterikken er sneller uithalen ja, meer moet er niet veranderen voor mij. |
|
|
| Eagle` |
| johan hee gesproken :thepirate |
|
|
| diddi |
Tis vakantie hè mannen... De kinderen zitten terug opt net. Live with it!
Benny ftw! :o |
|
|
| _Jedi |
kheb gevote op : nee, maar een 2de als dat mogelijk.
Ik vind niet dat Benny dat slecht doet,
Ik denk dat ik daar ook niet streng genoeg voor zou kunnen zijn.
Dus ik snap hem wel.
Maar soms is hier een hardere hand wel nodig.
Daarom dus een mogelijke tweede. |
|
|
| Bertn |
Ook al vind ik Benny soms te soft/inconsequent in zijn optreden, zou ik toch niet kunnen zeggen welk BETA-lid het op dit moment beter zou kunnen doen.:)
(wat een zwakke zinsconstructie, lol) |
|
|
| djcresto |
| Benny voor een nieuwe ambtstermijn. Hij is al jaren de meest objectieve persoon hier op het forum imo. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Absolute steun voor CygnusX! Die doet dat perfect imo. Confrontaties niet op de spits drijven en toch enorm veel ruimte voor vrije meningsuiting. We moeten zelf maar wat zorgen dat het niet uit de hand loopt, beetje gezond verstand en tolerantie. Ik kom hem hier trouwens dikwijls tegen en niet altijd op de momenten dat er veel volk is.
Maar goed, constructieve kritiek zou in feite geen kwaad mogen kunnen, au contraire. |
|
|
|
|