return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Ik voel me kut - topic (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal.

Yarnie begreep het tenminste op irc:

in ieder geval....... AJAX WORD KAMPIOEN!!!!
volgend jaar champions league kaarten kopen :D
ja das ook een schande man
*** Massive` is now known as stoelp00t
ajax kampioen
k ben wel voor ajax
*** Chicane is now known as tafelp00t
*** tafelp00t is now known as Chicane
daar niet van
maaar ajax is zo sleecht
feck you, je bent voor ajax man
zegt veel over de nederlandse competitie dit

Greetz,
SnuggLe
Blik
lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens
raoel
OK

FF serieuze reactie:

Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden.
ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax.
Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn.

Maar hoe dan ook:
Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld. Geen één club die echt de titel verdient.

En PSV en Feyenoord moeten zich beiden schamen. Dat ze met zulke selecties zoveel punte hebben laten liggen. Dat ajax niet zo'n geweldig voetbal heeft gespeeld is nog te begrijpen.

Het heeft de mindere selectie, trainerswissel. Ze moesten eigenlijk opnieuw beginnen.

Maar goed. Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd. Ajax wordt kampioen :( Ik schaam me ervoor.
mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES! :D:D:D

Met vriendelijke groet.
raoel
quote:
Originally posted by mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES! :D:D:D

Met vriendelijke groet.

Het is maar waar je tevreden mee bent :p
mr.marcello
quote:
Originally posted by raoel
Het is maar waar je tevreden mee bent :p

Nou, als je failliet bent en je dan tegen de verwachtingen in (media heeft het eigenlijk alleen over NAC en Heerenveen als subtoppers) toch nog Europees voetbal haalt, mag je heel tevreden zijn.

Met vriendelijke groet.
total woot
en ik maar denken dat deze site TRANCEaddict heette....
Joost008
quote:
Originally posted by Blik
lol snuggle, zegt meer over de andere ploegen dan over ajax, en volgens mij heeft feyenoord de finale van de Uefa Cup gehaald, zo slecht is het dus nog niet eens

Da vinnik nou ook ik denk dat vooral Feyenoord en Ajax de laatste paar weken beter zijn gaan voetballen en dan bedoel ik echt als een team. Eerst was het bij Ajax alleen een van der Vaart die echt opviel maar nu die nog geblesseerd is vin ik ech dat ze meer als een team zijn gaan voetballe

Grtz
Blik
quote:
Originally posted by raoel
Ajax geef ik 85% kans om kampioen te worden.
ik hoop nog altijd op een nederlaag van Ajax.
Dan is PSV alsnog kampioen. Ik zal dan zeer blij zijn.

Dan moet PSV de resterende wedstrijden allemaal winnen, dat zie ik ze eigenlijk ook niet doen, ze spelen echt slecht de laatste tijd m.u.v. de wedstrijd tegen Feyenoord was het allemaal bagger

PSV gaat gelijkspelen tegen Willem II en dan word feyenoord nog lekker 2de :)
John
dordrecht 90 had ook kampioen kunnen worden :S

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Rot op blik......Ajax had NOOIT kampioen moeten en mogen worden met zo'n lelijk voetbal.

hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN.....

lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn :D

Heerlijk zo'n voetbal-thread :p
TimeportE
quote:
Degene die dit jaar kampioen wordt, is de kampioen die het minst slecht heeft gespeeld

klopt mar Ajax speelde de eerste helft vandaag wel erg lekker.. alleen moeten de kansen beter benut worden!!
en psv speelde gister gewoon slecht vond ik.. en zo haal je die achterstand nie in, maar dat terzijde..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement