|
Ik voel me kut - topic (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DjRV
wat de neuk hoorde ik gisteren nou?
fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten?
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver :D :D :D :D :D :D |
ja ik las het ook, dat verzoek krijgen ze toch nooit en als het ze toch lukt krijg je gegarandeerd rellen in amsterdam! ik vind het ook nergens op slaan, je verliest ook al hielp de lijnrechter een beetje.. je kan dingen nie altijd hebben zoals jij wilt dat ze gaan. punt! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DjRV
wat de neuk hoorde ik gisteren nou?
fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten?
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver :D :D :D :D :D :D |
ik zie het zo, die buitenspel goal was een goedmakertje voor die verrotte penalty die ze kregen :D
het lukt ze nooit om zo die beker te krijgen (hoop ik:p) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Blik
het lukt ze nooit om zo die beker te krijgen (hoop ik:p) |
Ik hoop het dus zeer zeker van wel!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| raoel |
Utrecht wil niet de uitslag aanvechten.
Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen.
Vrees ik !!!
Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen.
De "schade" loopt in de tonnen.
Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen.
Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by raoel
Utrecht wil niet de uitslag aanvechten.
Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen.
Vrees ik !!!
Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen.
De "schade" loopt in de tonnen.
Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen.
Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!! |
Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero:)
Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by raoel
Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!! |
Maarja, dan begint de media wel procedures voor Ajax!! Die zijn namelijk allemaal zo pro-Ajax als wat.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DjRV
Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
Kijk, over de meeste penalty's blijft nou eenmaal twijfel bestaan en dat kun je nooit wegnemen.
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DjRV
Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero:)
Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
laat ze lekker jaloers zijn op de dubbel die ajax dit jaar heeft kunnen pakken :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Maarja, dan begint de media wel procedures voor Ajax!! Die zijn namelijk allemaal zo pro-Ajax als wat.....
Met vriendelijke groet. |
media pro-ajax?? lol, die zijn dus zo pro-psv de laatste tijd, studio sport vind ik pro-psv, en laten we het maar helemaal niet over de kranten hebben, ik denk dat alleen de Telegraaf niet anti-ajax is |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Blik
media pro-ajax?? lol, die zijn dus zo pro-psv de laatste tijd, studio sport vind ik pro-psv, en laten we het maar helemaal niet over de kranten hebben, ik denk dat alleen de Telegraaf niet anti-ajax is |
Zo blijkt maar weer dat Ajax-supporters het helemaal niet meer kunnen zien hoe pro-Ajax de media is. Voor hen is het vanzelfsprekend en als er dan 1 positief ding over een andere club wordt gezegd (en wat dan iets wat negatief voor Ajax is), dan is het medium meteen anti-Ajax en pro die andere club.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
Neem nou Studio Sport: alles wordt daar altijd vanuit de optiek van Ajax bekeken. Nooit vanuit de andere club.
Ik ben bijvoorbeeld voor Vitesse en als Ajax dan van Vitesse verloren heeft, gaan ze altijd alles vanuit Ajax benaderen. En dit terwijl Vitesse Ajax gewoon van de mat heeft gespeeld. Maar dit zullen ze nooit toegeven!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by DjRV
Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero:)
Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
How how
Ten eerste kan het niet dat veranderen.
Maar ik zou het wel zeer grappig vinden als het mogelijk zou zijn en dat het dan ook zou gebeuren.
Verder zijn de bovenste 2 alinea's gewoon de waarheid.
Utrecht wil dat echt gaan doen, dat heeft niks met mijn PSV hart te maken.
En blik, De journalistiek in Nederland is altijd al pro-ajax geweest.
Nog meer dan voor Feyenoord en altijd negatiever over PSV dan over de andere 2 toB:Dclubs. PSV was toch mar het provincieclubje uit dat achterlijke brabant.
Alles boven de rivieren telt meer mee en wordt voorgetrokken. Dat moet jij als brabander toch wel weten.
Wel moet ik toegeven dat dat de laatste jaren minder is geworden.
En vorig seizoen, was PSV zelf vaak de voorgetrokken club.
Mede omdat PSV toen kampioen werd en de beste wordt altijd voorgetrokken.
Maar over het algemeen wordt er altijd meer aandacht beteed aan de neuzen dan aan PSV, Feyenoord en de anderen. Kijk maar naar de zendtijd die ze krijgen bij de viering van het kampioenschap, of bij het afscheid van spelers. Het is altijd Ajax dat het meetste belangstelling krijgt.
Wedstrijden worden altijd vanuit het oogpunt van ajax bekeken, zelden van een andere club.
Daar ben jij het natuurlijk niet mee eens, maar zelf veel ajaxieden hier uit de geven het toe.
En blik, wel objectief zijn als "MOD" :D |
|
|
|
|