|
Ik voel me kut - topic (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is
word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is
word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous: |
komen jullie buurten bij mij met ADO uit?:D:D:tongue3 :wtf: |
|
|
| TranceFool |
| hehe er zijn nu al zat rellen joh :p....die Ado gasten kenne dr ook nog wel bij :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Blik
word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous: |
Dat moeten we eerst nog maar afwachten!! RBC staat er beter voor dan FC Den Bosch (helemaal nu de tussenstand 0-1 is voor RBC)....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
(helemaal nu de tussenstand 0-1 is voor RBC).... |
Maak daar nu maar 0-2 van! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| raoel |
| quote: |
VOETBAL
NACOMPETITIE POULE A
20.00 uur: TUSSENSTANDEN
FC Den Bosch + 1 RBC Roosendaal 3
20.30 uur:
Emmen 2 Cambuur/L'warden 0
|
Mijn gedachten gaan uit naar WvG :toothless |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by raoel
Mijn gedachten gaan uit naar WvG :toothless |
Hehe..:p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| -=WVG=- |
 |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
|
WvG
heeft zich nu officieeël bij deze topic aangemeld :)
Willem, bekijk het zo, nu degraderen, volgend jaar weer mooi medoen om het kampioenschap.
En als je het wordt, flink zuipen !!!!!!
Das een veel mooier seizoen dan afgelopen seizoen waarin je 17 keer verliest.
Ik probeer je alleen maar te troosten :p |
|
|
| total woot |
| en als ik nou es zeg dat ik me helemaal niet kut voel? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous: |
Lol.. in de goudengidsdivisie jah ;):D :D :D |
|
|
| DjRV |
wat de neuk hoorde ik gisteren nou?
fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten?
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver :D :D :D :D :D :D |
|
|
|
|