return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Ik voel me kut - topic (pg. 6)
View this Thread in Original format
Blik
ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is

word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous:
Optimus
quote:
Originally posted by Blik
ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is

word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous:


komen jullie buurten bij mij met ADO uit?:D:D:tongue3 :wtf:
TranceFool
hehe er zijn nu al zat rellen joh :p....die Ado gasten kenne dr ook nog wel bij :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Blik
word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous:


Dat moeten we eerst nog maar afwachten!! RBC staat er beter voor dan FC Den Bosch (helemaal nu de tussenstand 0-1 is voor RBC)....

Met vriendelijke groet.
mr.marcello
quote:
Originally posted by mr.marcello
(helemaal nu de tussenstand 0-1 is voor RBC)....


Maak daar nu maar 0-2 van! :)

Met vriendelijke groet.
raoel
quote:

VOETBAL
NACOMPETITIE POULE A

20.00 uur: TUSSENSTANDEN
FC Den Bosch + 1 RBC Roosendaal 3
20.30 uur:
Emmen 2 Cambuur/L'warden 0




Mijn gedachten gaan uit naar WvG :toothless
mr.marcello
quote:
Originally posted by raoel
Mijn gedachten gaan uit naar WvG :toothless


Hehe..:p

Met vriendelijke groet.
-=WVG=-
raoel
quote:
Originally posted by -=WVG=-


WvG
heeft zich nu officieeël bij deze topic aangemeld :)

Willem, bekijk het zo, nu degraderen, volgend jaar weer mooi medoen om het kampioenschap.
En als je het wordt, flink zuipen !!!!!!
Das een veel mooier seizoen dan afgelopen seizoen waarin je 17 keer verliest.
Ik probeer je alleen maar te troosten :p
total woot
en als ik nou es zeg dat ik me helemaal niet kut voel?

Jappio
quote:
Originally posted by Blik

word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO :nervous:


Lol.. in de goudengidsdivisie jah ;):D :D :D
DjRV
wat de neuk hoorde ik gisteren nou?
fc utrecht wil de uitslag van de beker finale aanvechten?

:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2


tuurlijk,was een prachtige buitenspel goal,maar die penalty die utrecht kreeg was ook niet echt wat je zegt zuiver :D :D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement