|
Ik voel me kut - topic (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren
godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren
godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes |
je moet ook minder irc'en beflap:D |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
GODVERDOMME, het gaat kut op school, blijf zitten, al me maten verder, godsamme, wat ist leven tog kut, ouders zitte zeiken, leraren
godsamme, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jakkes |
K blijf ook bakken ma ik ben al lang blij dat ik dit jaar mijn propedeuse heb gehaald. Hoe ik in ieder geval nie te kappen met mn opleiding. En alles wat ik dit jaar gehaald heb hoef ik volgend jaar nie meer te doen :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Gurian
K blijf ook bakken ma ik ben al lang blij dat ik dit jaar mijn propedeuse heb gehaald. Hoe ik in ieder geval nie te kappen met mn opleiding. En alles wat ik dit jaar gehaald heb hoef ik volgend jaar nie meer te doen :D |
ik moet me p nog halen:D:D:D
sta nu op 18 punte officieel, en ik krijg nog me cijfers van me herkansing+ dit blok nog terug:) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Gurian
Oja we hebben weer eens gewonnen. Wat een feest op de tribunes zeg
NOT. Alleen bij het laatste doelpunt was er iets applaus :D |
nou nou,, the red-yellow army is dus nie meer :p :d Mijn seizoenskaart is 300 piek orso btw.. (excelsior hè) En volgend jaar zal die wel weer een stukkie duurder zijn aangezien we volgende jaar eredivisie spelen :rolleyes: :D :D Hehe
LTR |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub :stongue: |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind dat FC Zwolle maar de eredivisie in moet en nie excelsior...balleclub |
Nee man Excelsior moet kampioen worden want anders zijn wij onze derby kwijt. Nooit meer relluh met zw#lle. Kon toch al niet maar ok dat terzijde. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
je moet ook minder irc'en beflap:D |
zeg me papa en mama ook, maark probeer me leraren nog te overtuigen met de laatste serie cijfers, net weer een 7.6 op frans, woohoo
GreetZ |
|
|
| raoel |
[kots mode]
SCHIJTJODEN !!!!
Even deze topic ophalen. Ik baal er ontzettend van dat dat schijt eeuwige lucky ajax op zo'n kut manier wint.
Kan er wel mee janken.
Dan was de pingel van utrecht wel niet terrecht, maar 2 meter buitenspel is wel echt erg.
bah bah bah bah
Dat wilde ik jullie bij deze even laten weten.
[/kots mode] |
|
|
| Yarnie |
:cool:
en 2 new_wave......ajax joden super joden E E E
HERRRlllllijk
buitenspel goal 0wange |
|
|
| raoel |
Wat overigens ook nog zeer erg was op deze kut dag was de formue 1.
Ik had al een hekel aan M Schumacher maar hij nadert de onderste trede van mijn ladder.
Nog een keer zoiets en valt ervan af.
Dan is ie samen met ajax paria :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Yarnie
:cool:
en 2 new_wave......ajax joden super joden E E E
HERRRlllllijk
buitenspel goal 0wange |
CHAMPIJODEN CJAMPIJODEN CHAMPIJODEN OLEEOLEEOLEE!!!!
:D |
|
|
|
|