|
Ik voel me kut - topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mido |
| quote: | Originally posted by DarkHelmet
Mido: you man! |
WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol! :)
whehe
Je moet je niet zo aangevallen voelen! :)
Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor! :)
Dussuh KoP oP! :) |
|
|
| Optimus |
ADO VOLGEND JAAR IN DE EREDIVISIE!!!!!!!!!
HOOLIGANS!!!!!!!!
ghehehehe:D:D:D |
|
|
| DarkHelmet |
| quote: | Originally posted by mido
WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol! :)
whehe
Je moet je niet zo aangevallen voelen! :)
Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor! :)
Dussuh KoP oP! :) |
Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen.. :) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by DarkHelmet
Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen.. :) |
*jubel jubel*
Het is me vergeven! :) whehe
En ja als je je kut voeld kun je beter niet je hart hier luchten. whehe *evil grinz*
Maar in ieder geval nog een hartelijk welkom hier! :D:D:D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN.....
lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn :D
Heerlijk zo'n voetbal-thread :p |
Jaja, lekker makkelijk zoiets.
Ga dan maar de Graafschap afzeiken als je niets beters kan verzinnen :)
Graafschap heeft gewoon redelijk gepresteerd met het budget dat ze hebben. Gewoon beetje pech gehad met wat blessures en een aantal wedstrijden (neem vorige week tegen Hoerenveen). Maarja, dat is altijd zo. Ze voetballen tenminste wel cool thuis.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES! :D:D:D
Met vriendelijke groet. |
ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he:mad: :mad:
nou krijg ik dat de volgende keer dat ik mijn broer spreek ook weer te horen: vitesse gaat europa in, en die boerenclub van jou (twente, FC) niet:whip: :whip:
alvast bedankt. nu kan ik mij er alvast op voorbereiden.. |
|
|
| Gurian |
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote
Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper :D
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.
Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Gurian
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote
Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper :D
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.
Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont |
En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart :D ? |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart :D ? |
Je krijgt er daar geld bij :D
P.S. kom nu niet met de zielige opmerking: Bij PSV toch ook.
Nee die seizoenskaart kost me 170 euro. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Je krijgt er daar geld bij :D
|
Bij PSV toch ook :p
(je vroeg erom :D) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Gurian
Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont |
gheghe, okee, als Koeman nu gewoon effe Zlatan iedere wedstrijd in de basis zet...krijgen wij misschien ook gratis bier :D
maar wel alcoholvrij bier :whip: :mad: :whip: :mad: |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by New Wave
En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart :D?
|
Euhh het was 170 gulden dus dat is ongeveer 78 euro. en dat wordt dus
goedkoper.
Oja we hebben weer eens gewonnen. Wat een feest op de tribunes zeg
NOT. Alleen bij het laatste doelpunt was er iets applaus :D |
|
|
|
|