return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Ik voel me kut - topic (pg. 3)
View this Thread in Original format
mido
quote:
Originally posted by DarkHelmet
Mido: you man!


WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol! :)

whehe

Je moet je niet zo aangevallen voelen! :)

Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor! :)

Dussuh KoP oP! :)
Optimus
ADO VOLGEND JAAR IN DE EREDIVISIE!!!!!!!!!

HOOLIGANS!!!!!!!!

ghehehehe:D:D:D
DarkHelmet
quote:
Originally posted by mido


WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol! :)

whehe

Je moet je niet zo aangevallen voelen! :)

Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor! :)

Dussuh KoP oP! :)


Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen.. :)
mido
quote:
Originally posted by DarkHelmet


Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen.. :)


*jubel jubel*

Het is me vergeven! :) whehe

En ja als je je kut voeld kun je beter niet je hart hier luchten. whehe *evil grinz*

Maar in ieder geval nog een hartelijk welkom hier! :D:D:D:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave


hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN.....

lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn :D

Heerlijk zo'n voetbal-thread :p


Jaja, lekker makkelijk zoiets.
Ga dan maar de Graafschap afzeiken als je niets beters kan verzinnen :)
Graafschap heeft gewoon redelijk gepresteerd met het budget dat ze hebben. Gewoon beetje pech gehad met wat blessures en een aantal wedstrijden (neem vorige week tegen Hoerenveen). Maarja, dat is altijd zo. Ze voetballen tenminste wel cool thuis.

Greetz,
SnuggLe
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES! :D:D:D

Met vriendelijke groet.


ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he:mad: :mad:

nou krijg ik dat de volgende keer dat ik mijn broer spreek ook weer te horen: vitesse gaat europa in, en die boerenclub van jou (twente, FC) niet:whip: :whip:

alvast bedankt. nu kan ik mij er alvast op voorbereiden..
Gurian
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote

Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper :D
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.

Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont
New Wave
quote:
Originally posted by Gurian
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote

Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper :D
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.

Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont


En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart :D ?
raoel
quote:
Originally posted by New Wave


En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart :D ?



Je krijgt er daar geld bij :D



P.S. kom nu niet met de zielige opmerking: Bij PSV toch ook.
Nee die seizoenskaart kost me 170 euro.
Blik
quote:
Originally posted by raoel



Je krijgt er daar geld bij :D



Bij PSV toch ook :p

(je vroeg erom :D)

New Wave
quote:
Originally posted by Gurian

Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont


gheghe, okee, als Koeman nu gewoon effe Zlatan iedere wedstrijd in de basis zet...krijgen wij misschien ook gratis bier :D






maar wel alcoholvrij bier :whip: :mad: :whip: :mad:
Gurian
quote:
Originally posted by New Wave

En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart :D?


Euhh het was 170 gulden dus dat is ongeveer 78 euro. en dat wordt dus
goedkoper.

Oja we hebben weer eens gewonnen. Wat een feest op de tribunes zeg
NOT. Alleen bij het laatste doelpunt was er iets applaus :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement