|
Ik voel me kut - topic (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
ik vond het geweldig, de bekerfinale, ik vond het echt klote als ajax had verloren door zo'n onterechte kutpenalty, die goal van Wamberto maakte het helemaal goed, toen werd het weer 2-2. en ajax had toen het psychologische voordeel :D
en dat van schumacher, vond ik ook erg triest, ik zag het helemaal niet aankomen, en dan 20 meter voor de finish laat die hem voorbij, schandalig, maar je kon wel zien dat Schumacher het ook niet echt leuk vond, maar ze willen dat record breken van meeste kampioenschappen, daarom lieten ze hem winnen, stel je voor dat Sxhumi dalijk weer een been breekt en 4 GP's moet missen, met die 27 punten voorsprong heeft die grote kans dat die dan nog bovenaan staat, ik snap het dus wel, maar het blijft een kutstreek.... |
|
|
| John |
ik vond et echt kut de bekerfinale, ik heb et wel niet gezien, maar et blijft lullig.
en dat van schummi vind ik, ferrari/schumacher fan, ook kut :/
en ik voelde me de afgelope dagen ook een beetje kut en heb iemand veel pijn gedaan:S dus mocht diegene dit hier ooit lezen (kleine kans, maar het gaat om het idee...:p), nog es: SORRY!!
:)
naja nu gaat alles weer oke:) op het leren voor mn examens na dan...dat gaat ook kut. behalve 5 wiskunde sommen nog nix gedaan:S
oke, ik heb mijn 'ik voel me kut dingen' ook weer gepost:) |
|
|
| Nook |
| dat gedoe met die 1 2 positie bij ferarri was wel ff kut, had niet gedacht dat barri toch 2de zou worden, maar hij zat er zelf minder dan dat ik gedacht had, dus valt nu wel beetje mee weer. denk ik. |
|
|
| Optimus |
| åáþåó®ðþéþåóó®ðúþíñéñßááé®úíþæé |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Optimus
åáþåó®ðþéþåóó®ðúþíñéñßááé®úíþæé |
betekend dit: ik heb problemen met mn toetsenbord en daarom voel ik me kut? :D:) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by John
betekend dit: ik heb problemen met mn toetsenbord en daarom voel ik me kut? :D:) |
ja prcies, ik tikte iets in van "er wordt wel veel kut gezegd hier" en ik keek op me scherm zie ik ineens dat staan:D:D:D
ik wilde net gaan pitten en ik had geen zin om te deleten dus liet ik t maar staan ghehehe |
|
|
| John |
LOL:)
kheb dat altijd met mirc... en das KUT :p |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
ADO VOLGEND JAAR IN DE EREDIVISIE!!!!!!!!! |
Begint er onderhand al aardig op te lijken ja.....
Worden weer een serie leuke risico-wedstrijden volgend seizoen! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Begint er onderhand al aardig op te lijken ja.....
Worden weer een serie leuke risico-wedstrijden volgend seizoen! :D:D
Met vriendelijke groet. |
Haha ja!
FCDB - ADO ==> w00h00! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Begint er onderhand al aardig op te lijken ja.....
Worden weer een serie leuke risico-wedstrijden volgend seizoen! :D:D
|
Dat zit er dik in ja.
Jammer genoeg, maar er woont nogal wat van dat tuig als opti :D |
|
|
| Jappio |
| volgens mij moeten er nog 4 wedstrijden gespeeld worden waarvan 2 tegen excelsior.. (denk aan: 0 punten) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
volgens mij moeten er nog 4 wedstrijden gespeeld worden waarvan 2 tegen excelsior.. (denk aan: 0 punten) |
Als zelfs het enorm zwakke Sparta al wint van Excelsior, dan zou ik daar niet teveel hoop op vestigen Jappio!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|