|
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL] (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Remofski |
| Ik zou nog een plaatsje moeten hebben, maar aangezien er geen kaarten meer zijn... |
|
|
| Push2005 |
Der is nog plaats voor een man of 8; koop nog wat kaarten op de zwarte markt :p
Ik ga morgen of maandag de betalingsinfo doorspelen |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ga morgen of maandag de betalingsinfo doorspelen |
Done. Ik heb PM's verstuurd. Hopelijk ben ik niemand vergeten :tongue2 |
|
|
| Synthesia |
Damn een beetje te laat gewacht voor tickets en niet gedacht dat het zo vroeg al zo uitverkocht geraken :(
Moest iemand nog een ticket (of 2 :)) over hebben laat zeker iets weten |
|
|
| Devilex |
| Had schepper er geen meer over? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Had schepper er geen meer over? |
Kheb em al gePMed, maar krijg geen antwoord. |
|
|
| Push2005 |
| PM Dr. pepper ook eens want die valt ook af wegens iets gebroken. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
PM Dr. pepper ook eens want die valt ook af wegens iets gebroken. |
Kans dat ik naar TE kan gaan is nu toch wat groter geworden, dus ik kan evt ook nog wel een kaart gebruiken... |
|
|
| Devilex |
| Ik stel mss 2 kaarten te koop (medische redenen). |
|
|
| BZRK |
| Interesse in 1tje, als ge ze apart wilt van de hand doen tenminste. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik stel mss 2 kaarten te koop (medische redenen). |
Bij deze alvast shotgun om eentje hiervan over te nemen! |
|
|
|
|