|
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL] (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hoogtepunten waren voor mij duidelijk Ferry, Tiësto & Rank 1.
|
Je hebt nog geen woord gerept over Mark Sherry :D
Komop, vertel! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Je hebt nog geen woord gerept over Mark Sherry :D
Komop, vertel! |
Ik ben maar 5 minuten langsgeweest bij hem :( Was behoorlijk moe. Z'n tracklist zag er eigenlijk wel grappig uit; miss had ik moeten blijven... |
|
|
| BZRK |
| Die Ultraform was wel nog lachen voor 5 minuten. Wellicht de meest spastische DJ die ik ooit gezien heb :stongue: |
|
|
| Push2005 |
| Sander van Doorn is anders ook wel behoorlijk spastisch. Wellicht was hij weer compleet drugged up toen hij aan z'n set begon want z'n kop was echt niet normaal. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Sander van Doorn is anders ook wel behoorlijk spastisch. Wellicht was hij weer compleet drugged up toen hij aan z'n set begon want z'n kop was echt niet normaal. |
Kheb die vent nog nooit van dicht gezien, misschien maar best :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Sander van Doorn is anders ook wel behoorlijk spastisch. Wellicht was hij weer compleet drugged up toen hij aan z'n set begon want z'n kop was echt niet normaal. |
De zwartharige helft van Kyau & Albert had ook serieus wat op, zoals die zich zat te geven achter de decks.. :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
:haha: :haha: :haha:
man man man, die doet echt nie normaal meer. Dat is echt gewoon hillarisch :stongue: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
Die Ultraform was wel nog lachen voor 5 minuten. Wellicht de meest spastische DJ die ik ooit gezien heb :stongue: |
indeed, die stond precies in ultraform opt podium |
|
|
| Remofski |
| quote: | Originally posted by TOR
Je hebt nog geen woord gerept over Mark Sherry :D
Komop, vertel! |
Verdoem die vermaledijde Mark Sherry naar de putten van de Hel! |
|
|
| Jasperovitsj |
ROFL :haha:
Hij komt bijna in de buurt van Mark EG :D |
|
|
| Gladius |
allé man, zo'n zonde, WEERAL slecht geluid in de future stage. Vorig jaar ook al. Da's eigenlijk toch wel schandalig eh, een event dat al zoveel jaren meedraait, en telkens maken ze zo'n blunders. Voor dat geld :whip:
'T is precies of ze steken al de moeite in de main stage, en steken de rest op 5 minuten in elkaar.
btw, zijn de sets van Phynn & Airbase opgenomen en zoja, circuleren die ergens aub? |
|
|
|
|