|
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| er moeten idd een pak goede namen komen om mij nog 'ns naar daar te krijgen |
|
|
| Push2005 |
| Voor de gezelligheid en de symboliek moet Ferry Corsten er ook nog bij :p |
|
|
| Real |
| Kben ook eens benieuwd naar de rest van de line-up. |
|
|
| Antony |
| waar blijft johan gielen? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Antony
waar blijft johan gielen? |
bij zijn koi's hopelijk |
|
|
| Push2005 |
| Haha, good one :stongue: |
|
|
| El Shorty |
whehehe :p
sean tyas zou confirmed hebben
eigl allemaal niet zo'n speciale namen. Wat grote namen, maar dat is het zowat. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by El Shorty
whehehe :p
sean tyas zou confirmed hebben
eigl allemaal niet zo'n speciale namen. Wat grote namen, maar dat is het zowat. |
Welke namen zou gij als 'speciaal' zien? en waren er vorig jaar zoveel speciale namen dan? Ik denk eigenlijk niet dat je die echt moet verwachten op TE |
|
|
| El Shorty |
| mja, ik ga toch zowiezo gaan. Ik amuseer me er toch elk jaar, ondanks dat het erg commercieel is. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by El Shorty
ondanks dat het erg commercieel is. |
'Glitchy' is de juiste term:rolleyes: :D |
|
|
| dupondje |
Ticketjes besteld :) En direct ontvangen via mail :) Nice.
Hopelijk wordt line-up superlekker, maar heb er alle vertrouwen in :D
En Devilex mag weer een buske organiseren zenne, was me da superhandig vorig jaar :) |
|
|
| Config |
| zou enorm handig zijn ja, maar Devilex post hier maar weinig meer tegenwoordig.. |
|
|
|
|