|
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL] (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de line-up van Club Elite in Illusion, die zal ook een invloed hebben of ik naar TE ga. |
is dat hetzelfde weekend of dezelfde dag? |
|
|
| Progrez |
Den Devilex zal nog eerder volgend weekend een bus naar de Pulse Factory inleggen, dan volgend jaar één naar de Jaarbeurs.
Mijn gedacht. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
is dat hetzelfde weekend of dezelfde dag? |
valt op dezelfde dag
Als ik trouwens naar TE ga, is er een kans dat ik met de trein ga. Ik ben op zo'n 15 minuten in het station van Weert (NL) en dan is het maar een uur meer. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
in plaats van als idioten te blijven speculeren over een eventuele bus, zou er misschien iemand devilex kunnen contacteren of gewoon zelf een bus op poten kunnen zetten? [IMG] |
She has a point.
Zet uw naam onder de lijst, dat er toch een idee is hoeveel man er een bus wilt. Ikzelf twijfel nog; maar moest ik gaan en er is per se een bus nodig dan wil ik dat eventueel ook wel organiseren (maar als Devilex of iemand anders het wilt doen, des te beter natuurlijk :p).
Bus request call:
01.
02.
03.
... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by christina
ikzelf pas voor dit event |
.
Hopelijk pakt Mike uit met een mooie lineup :) |
|
|
| BZRK |
Bus request call:
01. BZRK
02. mrcanon
03.
... |
|
|
| Devilex |
| Ik zal enkele mensen moeten teleurstellen maar ik denk niet dat ik dit jaar naar Utrecht afzak. |
|
|
| Xilver |
| IK GA OOK NI MEE WANT TRANCE IS VOOR JANETTEN |
|
|
| dupondje |
Bus request call:
01. BZRK
02. mrcanon
03. dupondje
04. maat dupondje
@Xilver: ge zijt zelf een janet :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by dupondje
@Xilver: ge zijt zelf een janet :p |
hoho :nervous: |
|
|
| Config |
Bus request call:
01. BZRK
02. mrcanon
03. dupondje
04. maat dupondje
05. Config |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by dupondje
@Xilver: ge zijt zelf een janet :p |
Joa sommige trance-platen zijn tegenwoordig nog wel goe, dus ben ik part-time janet. |
|
|
|
|