|
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL] (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Remofski |
Christina, moeit uweige is ni. :)
En godver, had ik net een ticket beloofd aan iemand en dan antwoordt er ineens niemand meer. Tzijn lappen. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Als ik een kleine kater buiten beschouwing laat, ben ik op dit moment terug kerngezond. Het ziet er weer iets beter uit voor TE! |
yeeeey :gsmile: |
|
|
| jeronimo_jd |
| isda in die zalen van trance energy snikheet, normaal of eerder koud? |
|
|
| Xilver |
| snikheet, zonder zwans |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
isda in die zalen van trance energy snikheet, normaal of eerder koud? |
De vieze, bezwete, blote bodybuilderstorso's zeggen genoeg me dunkt... |
|
|
| Config |
| ik vond het toch ni snikheet vorig jaar :p, vooral niet in de main |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De vieze, bezwete, blote bodybuilderstorso's zeggen genoeg me dunkt... |
 |
|
|
| Remofski |
| Er is toch sfeermuziek op de bus? Want ik heb er alvast zin in! :eyespop: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
|
Legendarische foto. :eyespop:
Geen Johan Gielen trouwens op deze editie? :( :( |
|
|
| Remofski |
| Ja, vroeg ik me ook al af. Is dit niet de eerste editie zonder hem ofzo? Mss een surprise-act vant teen of tander. |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Remofski
Er is toch sfeermuziek op de bus? Want ik heb er alvast zin in! :eyespop: |
ja wie neemt er hier zijn draaitafels mee op den bus?
ge gaat dan wel serieus goeie batterijen moeten mee hebben...
:p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
Als ik een kleine kater buiten beschouwing laat, ben ik op dit moment terug kerngezond. Het ziet er weer iets beter uit voor TE! |
Even bevestigen, ik ben terug up and running. :D
Wederom met een fikse kater, maar dat lost zichzelf wel op tegen vanavond.  |
|
|
|
|