|
Ricardo Villalobos @ Metropolis - March 1st 2008
|
View this Thread in Original format
| Master Kush |
| niiicee. Great venue too. |
|
|
| Sean Walsh |
110%
ing stoked to see this guy. Had to cancel my trip to see him at Berghain in Berlin due to work last fall, so mad stoked to be seeing him here! |
|
|
| X-Cube |
Hey guys!check the PIKNIC ELECTRONIK CREW MESSAGE
Oyez, oyez, oyez ! Chers prospecteurs de nuits endiablées, pionniers du beats, c'est le 1er mars 2008 qu'aura lieu au Métropolis la 5ième édition de la Nuit Électronik présentée par le Piknic Électronik et MUTEK dans le cadre de la Nuit Blanche du Festival Montréal en lumière.
Sachez que, spécialement pour la durée de l'Igloofest, il y aura une pré-prévente des billets au coût de 25$ (les billets seront 40$ à la porte) pour cette mémorable soirée mettant en vedette Ricardo Villalobos, Dandy Jack et Ric y Martin !!! Pensez-y !
Pre-sale ticket @ Igloofest(Metropolis) = 25$ or 40$ at the door of the event!
MAIN ROOM
Poontz
Dandy Jack
Ric y Martin
Ricardo Villalobos
Vincent Lemieux
Savoy ROOM:
Che Vi che (cl)
Bliss (ca)
|
|
|
| magikb |
| I may be returning to Montreal sooner than I thought I would be :) |
|
|
| Dj Nacht |
| YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS FINNALLY! |
|
|
| 84th Ave. |
OMGOMGOMG!
this guy is ed up! not that good as a producer, but his sets are killer, and at metropolis!
thats where im going to beeeee!
Master Kush: why didn't you tell me this when i saw you |
|
|
| Allied Nations |
| quote: | Originally posted by Sean Walsh
110%
ing stoked to see this guy. Had to cancel my trip to see him at Berghain in Berlin due to work last fall, so mad stoked to be seeing him here! |
maybe a good thing....
i've heard berghain is where the "bears" hang out...
:nervous: |
|
|
|
|