Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
|
View this Thread in Original format
TimeportE |
DE QLUB TEMPO MEETING

een meetinkje is altijd wel leuk dus, waar en hoe laat (ben zelf nog nooit in HMH geweest dus... :))
* basvh
* TimeportE
* Dr. Kuipers
* Kolkiewolkie
zijn iig aanwezig! |
|
|
TranceFool |
Hmmm jah, ik zou gaan. Maar nie waarschijnlijk weer niet. Ik weet het nog niet. Als ik ga willik zeker wel ffkes een meetinkie houden :) |
|
|
Optimus |
quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmm jah, ik zou gaan. Maar nie waarschijnlijk weer niet. Ik weet het nog niet. |
huh? |
|
|
TranceFool |
quote: | Originally posted by Optimus
huh? |
foutje....maar nu waarschijnlijk weer niet :) |
|
|
TimeportE |
misschien een vraag aan de mods.. zou deze thread sticky (plakkerig) gemaakt kunnen worden.. in de 1ste thread over qlub tempo hadden best veel mensen al gezegd dat ze zouden komen :) |
|
|
Dr. Kuipers |
Me is ook van de partij, samen met Kolkiewolkie :p
Heb nu al zin in stampfeestje :)
edit: meetingpoint zoals ook op Qontact: 01.00 uur bij tribunes links...??? |
|
|
Remy D |
quote: | Originally posted by TimeportE
DE QLUB TEMPO MEETING
* basvh
* TimeportE
* Dr. Kuipers
* Kolkiewolkie
|
Gaan jullie dan weer met zijn allen in dat kneuzige TA shirt lopen, want als dat zo is dan ontloop ik jullie dus. |
|
|
Dr. Kuipers |
quote: | Originally posted by Remy D
Gaan jullie dan weer met zijn allen in dat kneuzige TA shirt lopen, want als dat zo is dan ontloop ik jullie dus. |
Dat is me iets te warm eigenlijk, en al helemaal op zon bruut stampfeest, dus deze keer niet...
Zie ik je dan wel verschijnen :) |
|
|
kolkiewolkie |
zoals vermeld zal ik er ook zijn.... :)
daar dat het eerste feestje wordt vanaf het tijdstip NU, ben ik ff een paar weekies down in the mood....(zie ook andere thread)
valt me trouwes mee dat er niet meer gaan.... |
|
|
TimeportE |
quote: | Originally posted by kolkiewolkie
valt me trouwes mee dat er niet meer gaan.... |
der komen der ook meer, in die andere thread waren der volgens mij meer die gingen. eff opzoeken wie allemaal.. :)
en ik trek denk ik wel mijn TA t-shirt aan.. :D
*edit*.. joost008, tijs09, dj lex, jappio, SpeakerfreaK, mido en rellivisit dachten te gaan.. maar we horen het nog wel als ze gaan.. :) |
|
|
basvh |
ik ben er dus bij, ik heb trouwens een kaartje over oh nee die is voor timportE |
|
|
TranceFool |
Weet iemand of er nog kaarten zijn te krijgen??? |
|
|
|
|