return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Poll voor nieuwe moderators
View this Thread in Original format
magrec
Ok ik wil graag jullie mening.
Willen jullie nieuwe moderators en deze ook zelf kiezen of moeten er 2 moderators extra bij of vinden jullie de situatie zo goed en hoeft er niks te worden veranderd.
Miss Proximus
ik heb gekozen een vervanger voor henkie, maar ik denk dat daarnaast op zich ook wel een derde mod handig is :)
TimeportE
gekozen voor 2 nieuwe mods.. ik weet nie of ik daarbij nog een 3de zou willen omdat ik nu niet weet hoe zij hun werk zouden gaan doen..
dit is mijn mening ik vin blik en henkie allebei hardstikke toffe gozers (nie doordenken jongens!.. ;):p) maar uuh ik denk dat het tijd is voor 2 nieuwe mods.. zo klaar! :)
kolkiewolkie
kheb optie 1 aangetikt.

khad eerst iets van: alleen henkie, omdat blik zijn werk redelijk goed doet... maar toen bedacht ik me dat ze allebei verantwoordelijk zijn voor het bannen van... afijn, daar weten jullie alles van...

optie numero uno voor mij dus
AFTERNATIVE
Gekozen voor vervanger Voor Henkie_Henk , niet dat ik een hekel aan em heb of vind dattie zn mod werk kut doet maar omdat in deze situatie et beter is dattie niet meer mod in het Holland forum, en een paar extra mods zou ook geen kwaad kunnen
New Wave
Ik heb ook gevote............
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Gekozen voor vervanger Voor Henkie_Henk , niet dat ik een hekel aan em heb of vind dattie zn mod werk kut doet maar omdat in deze situatie et beter is dattie niet meer mod in het Holland forum, en een paar extra mods zou ook geen kwaad kunnen


Helemaal mee eens.
Optimus
keuze 1
basvh
heb voor optie 1 gekozen omdat ik denk dat net zoals in de nederlandse politiek hier een nieuwe frisse wind moet waaien. niet dat ik vind dat henkie en blik slechte mods zijn, maar tis gewoon tijd voor nieuwe mensen
Optimus
btw, de uitslag kan eigenlijk ook zo veranderd worden hoor:D:D:D

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Optimus
btw, de uitslag kan eigenlijk ook zo veranderd worden hoor:D:D:D


dat KAN ja...

maarrrr

de stand is nu:
8
7
0
0
1

mocht er een onlogisch verloop zijn (en een aantal checken het bord hier REGELMATIG) dan valt dat op....

aanpassen van de poll zou voor henkie_henk/blik zelfmoord zijn :D :D
New Wave
hallo, mafkezen...........valt niet op he als er opeen 11 stemmen naar de laatste optie gaan :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement