|
Poll voor nieuwe moderators (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik en Remy willen Dr Kuipers als mod!!!! |
Hij moet eerst maar eens met een orginelere Avatar komen! ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik en Remy willen Dr Kuipers als mod!!!! |
Ja Dr Kuiper moet mod worden. Dat is echt de MASTER hier. Hij weet heel veel van muziek en hij is de MAN van alle VROUWEN. Die jongen heb een BLIK in zijn ogen die vrouwenharten doet laten smelten. Het is echt een eer om zo'n iemand op het forum te hebben. Dus deze man moet mod worden.:toocool: |
|
|
| Donna |
| optie 1,en k zie wel wie zich aanmelden zodat we weer kunnen stemmen:P |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Blik
Henkie is 20 (ofzoiets)
en ik ben van mening dat de oudste members (qua leeftijd) hier ook de meest kinderachtige zijn (paar uitzonderingen daar gelaten) |
dat henkie 20 is wist ik niet, maar goed wat ik eigenlijk nog wel wil weten is wat jullie (mods) meningen erover zijn. het draait tenslotte wel om jullie |
|
|
| franzelare |
Ik vind het allemaal wel goed zo.
een extra mod kan geen kwaad maar dan kan er het best een mod bij komen die er een beetje andere kijk op heeft dan de mod's die er nu zijn.
niet omdat zijn slecht zijn maar omdat het in mijn ogen goed is dat er ook eens van een andere kant tegen de dingen aan word gekeken. de nieuwe mod moet natuulijk niet te anders zijn anders komt daar weer herrie van. |
|
|
| rellivisit |
| Ik kies voor een extra, zit hier lang niet vaak genoeg om te oordelen of ze het goed doen. Een extra mannetje of vrouwtje scheelt hun ook weer werk he. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
dat henkie 20 is wist ik niet, maar goed wat ik eigenlijk nog wel wil weten is wat jullie (mods) meningen erover zijn. het draait tenslotte wel om jullie |
mijn mening:
ik vind het een beetje sneu allemaal, omdat Jukx al lang een member hier was, en dus ook veel medestanders heeft, maar zich niet kan gedragen moeten wij maar weg, over objectief gesproken :rolleyes:
feit is dat wij jukx vele waarschuwingen hebben gegeven, anderen ook, die anderen zijn gestopt, Jukx had besloten door te gaan met irritant te doen, dus hij word gebanned om een voorbeeld te stellen, zodat het gezeur en gezeik op zou houden. we hebben dit gedaan door middel van een objectieve thread in het moderator-forum, de mods waren het ermee eens dat hij weg moest. zo simpel is het
en het is eigenlijk geen discussie of jullie het er nou mee eens waren of niet, wij (alle mods van TA) zijn degene die die beslissing genomen hebben en dat hebben jullie eigenlijk maar te accepteren.
als je trouwens denkt dat die beslissing makkelijk te maken was heb je het mis, we hebben er lang over getobd of we het wel of niet zouden doen, en uiteindelijk toch maar gekozen om het wel te doen |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Blik
en het is eigenlijk geen discussie of jullie het er nou mee eens waren of niet, wij (alle mods van TA) zijn degene die die beslissing genomen hebben en dat hebben jullie eigenlijk maar te accepteren.
|
kijk, en zo'n stukkie irriteert me dan nog het meest van alles....alsof jullie vertegenwoordigers zijn die wij ooit gekozen hebben ofzo... NOT |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kijk, en zo'n stukkie irriteert me dan nog het meest van alles....alsof jullie vertegenwoordigers zijn die wij ooit gekozen hebben ofzo... NOT |
JIj bent soms echt een mafkees he, ze waren al 5 maanden moderator voordat jij om de hoek kwam kijken.....zij werden gekozen in het begin van de Holland forum....die heb je niet mee gemaakt.....dus effe chill ouwe...
Deze situatie is een samenloop van dingen die vanaf het begin spelen......... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kijk, en zo'n stukkie irriteert me dan nog het meest van alles....alsof jullie vertegenwoordigers zijn die wij ooit gekozen hebben ofzo... NOT |
zo werkt het helaas wel, als wij een thread closen hoeven wij toch ook geen volksstemming te houden??
Swamper (de eigenaar van de site) beslist, en luistert daarbij naar de mods van TA, en zo werkt het, misschien vind je het niet leuk, maar zo is het nou eenmaal |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
JIj bent soms echt een mafkees he, ze waren al 5 maanden moderator voordat jij om de hoek kwam kijken.....zij werden gekozen in het begin van de Holland forum....die heb je niet mee gemaakt.....dus effe chill ouwe...
Deze situatie is een samenloop van dingen die vanaf het begin spelen......... |
ow, nou zijn ze ineens wel gekozen.... RaaR want die vraag is wel es eerder gesteld een tijdje geleden en toen bleef het ijzig stil....
en ik ben idd een mafkees, maar dat wist ik al ;) ;) |
|
|
| Miss Proximus |
ze zijn helemaal niet gekozen tim
ze zijn gewoon aangewezen zo van Hoppa...nog maar één erbij......alleen de mods van de andere landelijke fora zijn gekozen....deze 2 dus niet
this time it's OUR chance...om eigen mods te kiezen :) |
|
|
|
|