|
Poll voor nieuwe moderators (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by M5
heb dus gestemd dat ut maar zo moet blijven...en waarom? ach ik vinnet prima zo..maak me er niet zo druk om allemaal.... |
Jah same here...
Ik post eigenlijk toch nooit meer dus maakt me geen ruk uit verder... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
(miss P kan NOOIT een objectieve mod worden, zij was degene die dit Holland forum wou deleten, weten jullie nog?) |
Ze wil helemaal geen MOD worden dus... |
|
|
| TranceFool |
Mwah voor mij hoeft er niks te veranderen....:)
Komt nu toch alleen maar weer gezeur van. En dan komt straks het probleem wie er gekozen moet worden en dan weet ik zeker dat een aantal mensen niet objectief genoeg kunnen zijn en dat dus waarschijnlijk de beste kontlikker gekozen wordt :p......dat lijkt mij dus niks |
|
|
| aphex |
Ik heb gestemd om henkie als mod weg te halen, niet omdat ik hem niet mag, hij kan best aardig zijn als ie wil :)
Maar gewoon omdat hij niet altijd zon objectiviteit kan houden, bovendien mensen met KkrrRRaAaA als lijfspruik kun je uberhaupt niet serieus nemen lijkt me.
Als nieuwe mod zou ik een lange lijst kunnen makem want er zijn veel goede objectieve posters, John, Eye, Snuggle, Kolkie , etc etc dus dat zal geen probleem worden mochte het zo ver komen. |
|
|
| Dj Lex |
| Vind het ook allemaal wel best hoor. Lekker laten hangen zoals het nu is, hoewel daar al teveel tegens voor zijn op dit moment :D |
|
|
| TranceFool |
| Trouwens.....een aantal mensen zouden toch naar een ander forum gaan???? Wrom dan nog voten???:rolleyes: |
|
|
| Eye-Riz |
Voor deze keer dan nog maar een post:
Ik heb gestemd om Henkie te laten vervangen.
Ik ga het niet nader uitleggen. Heeft niets te maken met zijn persoon, dat laat ik er buiten, maar wel met zijn houding als mod.
voor nieuwe mods: ik denk niet dat mensen alleen voorstellen moet doen, maar dat mensen zichzelf ook beschikbaar moeten kunnen stellen.
En of je nou wel of niet lang bij het forum zit,heeft daar niets mee te maken vind ik. Je leert vanzelf iedereen kennen.
dus hup, stel je beschikbaar, noob of niet :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
voor nieuwe mods: ik denk niet dat mensen alleen voorstellen moet doen, maar dat mensen zichzelf ook beschikbaar moeten kunnen stellen.
En of je nou wel of niet lang bij het forum zit,heeft daar niets mee te maken vind ik. Je leert vanzelf iedereen kennen.
dus hup, stel je beschikbaar, noob of niet :) |
nou....hier ben ik het niet helemaal mee eens :).
Verschilt erg per persoon denkik. Je moet volgens mij toch wel eerst goed weten hoe het hier aan toe gaat in het forum :).
Er zit volgens mij niet een bepaalde tijd aan vast hoe lang je hier moet zitten, maar hoe vaak bezoeken en kennis van bepaalde zaken vinnik toch wel erg belangrijk :) |
|
|
| Ding Chavez |
Optie 1...
Van mij part komt er ook een soort jaarlijkse roulatie ofzo :) dat er ieder jaar 2 nieuwe komen ofzo (of een langere periode ertussen). |
|
|
| Optimus |
| ghehehe, Tin en Tim stellen zich beschikbaar :D:D:D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik heb gekozen een vervanger voor henkie, maar ik denk dat daarnaast op zich ook wel een derde mod handig is :) |
same here... |
|
|
| K.nattick |
Voor mij geen nieuwe mods...kvinnet hier okeej. Complimenten voor Blik en Henkie_Henk...voor wat objectiviteit betreft: niemand is 100% objectief. Op zich vinnik het juist een goeie zaak datse juist hun mening in veel discussies geven.
Over de sfeer: daar is iedereen zelluf verantwoordelijk voor. Reken de mods daar dan ook niet op af. Dassin elk geval mijn mening. |
|
|
|
|