return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Poll voor nieuwe moderators (pg. 4)
View this Thread in Original format
Yarnie
Ik heb gestemd op de laatste optie. Ik vind het eigenlijk best wel overdreven dat gezeur over die mods want henkie_henk en blik doen hun werk naar mij mening gewoon goed. Opzich bennik het er ook nie egt mee eens dat jukx is gebanned maar dat is nou eenmaal het werk van een mod. Als dit op een normale manier is gegaan en met overleg met andere mods dan is het toch nix anders dan gewoon het werk uitvoeren van een mod. En iedereen loopt wel te zeuren over henkie maar hijs al wel ongeveer een jaar lang mod en steekt er ook wel veel werk in.

Aan de uitslag tot nu toe is wel te zien dat er waarschijnlijk een nieuwe mod moet worden gekozen denk dat er beter 2 mods kunnen blijven en niet 3 ofzo wat dt is denk k nie nodig omdat deze sektie toch nie zo groot is mawh en wie er dan mod moet worden maakt me opzich niet zo heel veel uit

New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
ghehehe, Tin en Tim stellen zich beschikbaar :D:D:D


_________________________________

Stem op Tin en Tim, bent u het ook zo zat dat mensen in uw samenleving de boel aan het versaaien zijn?

JA!?

Stem dan op Tin en Tim, wij garanderen U op een nette en humoristische verstandhouding tussen mensen waar ook ter wereld.
De welvaart zal weer bloeien, de sfeer zal feestelijker zijn.
Wij zullen er voor U zijn, geen grote beloftes, geen slappe hap,
GEWOON WAAR HET VOOR STAAT!!!!!!!!!!!


(Tin weet je dit wel zeker :D ? want met zo'n verantwoordelijkheid moet ik toch echt mijn honkbalknuppel in de kast leggen....ken ik nog niet je meidje slaan :( en jij je eetstokkies om me in me oor te penetreren :( )
Jappio
quote:
Originally posted by Yarnie
Ik heb gestemd op de laatste optie. Ik vind het eigenlijk best wel overdreven dat gezeur over die mods want henkie_henk en blik doen hun werk naar mij mening gewoon goed. Opzich bennik het er ook nie egt mee eens dat jukx is gebanned maar dat is nou eenmaal het werk van een mod. Als dit op een normale manier is gegaan en met overleg met andere mods dan is het toch nix anders dan gewoon het werk uitvoeren van een mod. En iedereen loopt wel te zeuren over henkie maar hijs al wel ongeveer een jaar lang mod en steekt er ook wel veel werk in.

Aan de uitslag tot nu toe is wel te zien dat er waarschijnlijk een nieuwe mod moet worden gekozen denk dat er beter 2 mods kunnen blijven en niet 3 ofzo wat dt is denk k nie nodig omdat deze sektie toch nie zo groot is mawh en wie er dan mod moet worden maakt me opzich niet zo heel veel uit



ik sluit me hierbij aan..
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave


_________________________________

Stem op Tin en Tim, bent u het ook zo zat dat mensen in uw samenleving de boel aan het versaaien zijn?

JA!?

Stem dan op Tin en Tim, wij garanderen U op een nette en humoristische verstandhouding tussen mensen waar ook ter wereld.
De welvaart zal weer bloeien, de sfeer zal feestelijker zijn.
Wij zullen er voor U zijn, geen grote beloftes, geen slappe hap,
GEWOON WAAR HET VOOR STAAT!!!!!!!!!!!



Optimus kan je niet serieus meer nemen (misschien irl wel maar op het forum niet) Beetje je eigen graf gegraven :eyespop:

Als er weinig animo is wil ik nog wel als 3e Mod aanmelden :D

P.S. is nix persoonlijks hoor Tin ;)
magrec
Nou ik wilde dus ook nog een topic starten waar de personen die graag mod willen worden zich kenbaar kunnen maken. Daarbij ook hun ideeën vertellen over wat ze kunnen beteken als mod voor dit forum :haha: :crazy: (nieuwe smilies hehe woei)

en dan die personen in een poll en hoppa kiezen maar en dan swamper overtuigen :rolleyes:
TranceFool
Ik wil ook best mod worden hor :wtf: :crazy: :disbelief ....leuk die nieuwe smilies :p
Little Theseus
Als je op mij stemt voor nieuwe mod komen er NOG meer nieuwe smilies!!!!
Nah, just kiddin.
Ik vind het een goede zaak dat er zo massaal gestemd wordt, bij de meeste meningen die mensen hier beargumenteren kan ik me goed vinden en bij neerleggen. Ben alleen bang voor teveel vriendjespolitiek bij poll nieuwe mods, maar zal wel meevallen hoop ik. :nervous:
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
Als je op mij stemt voor nieuwe mod komen er NOG meer nieuwe smilies!!!!
Nah, just kiddin.
Ik vind het een goede zaak dat er zo massaal gestemd wordt, bij de meeste meningen die mensen hier beargumenteren kan ik me goed vinden en bij neerleggen. Ben alleen bang voor teveel vriendjespolitiek bij poll nieuwe mods, maar zal wel meevallen hoop ik. :nervous:


Ik ben het objectiefst ik mag niemand want nu jukx weg is sta ik alleen in mijn kruistocht om mensen te bekeren tegen de wanstaltige muziek van de heer Johan Gielen :haha: :tongue2 :disbelief

dusse geen hielenlikkerij :toothless

niet dat deze post van waarde is want nu ga ik sporten...
TranceFool
quote:
Originally posted by Little Theseus
Als je op mij stemt voor nieuwe mod komen er NOG meer nieuwe smilies!!!!
Nah, just kiddin.
Ik vind het een goede zaak dat er zo massaal gestemd wordt, bij de meeste meningen die mensen hier beargumenteren kan ik me goed vinden en bij neerleggen. Ben alleen bang voor teveel vriendjespolitiek bij poll nieuwe mods, maar zal wel meevallen hoop ik. :nervous:

idd dat zei ik ook al.......maaja. Dan wordt het een kwestie van kontlikkers :p
New Wave
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Optimus kan je niet serieus meer nemen (misschien irl wel maar op het forum niet) Beetje je eigen graf gegraven :eyespop:


Mwah, kijk, ben ik het niet echt met je eens, dit is een lichtelijk vooroordeel, ik denk dat (net als bij pimmetje) je eerst moet kijken hoe een persoon het doet...niet meteen zeggen , "owh, hij ken het toch niet"..........beetje wazig....alle optie sopen houden, iedereen heeft even veel recht......je kan niet in dit forum alle kanten zien van een persoon.


Mazzl

TimeportE
ik me nie tot beschikking stellen als mod ook al zou ik het wel leuk vinden want uuh ben deze zomer het huis uit en dan weet ik nie eens of ik wel een comp heb om te internetten
en als ik dat heb dan weet ik nie of ik internet heb. :) ..
maar ik zou wel weten wie ik zou stemmen als het zo ver zou komen
serialkillah
ik heb gestemd voor optie 1. dit omdat het nooit verkeerd is om de huidige stand van zaken te verversen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement