return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Poll voor nieuwe moderators (pg. 2)
View this Thread in Original format
Chicane
Op aandringen van een zeker persoon zal ik ook maar es meedoen met de nationale moderator verkiezingen, helaas tot mijn verbazing zie ik geen Lijst Eye-Rizz staan.. khad toch wel liever me schatje on top gezien :D
Jesse
Ook optie 1, maar wel graag extra mods die naast de huidige mods komen...en liever geen members als mod die altijd en eeuwig overal weer een uitgesproken mening over moeten hebben en daar iedereen ook van willen overtuigen...liever nieuwe mods die zich objectief houden..
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
Op aandringen van een zeker persoon zal ik ook maar es meedoen met de nationale moderator verkiezingen, helaas tot mijn verbazing zie ik geen Lijst Eye-Rizz staan.. khad toch wel liever me schatje on top gezien :D


Eye post niet meer:(

en wat betekent die zin in je sig?:D:D:D

wie hebben er voor t laatste gekozen btw?:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jesse
Ook optie 1, maar wel graag extra mods die naast de huidige mods komen...en liever geen members als mod die altijd en eeuwig overal weer een uitgesproken mening over moeten hebben en daar iedereen ook van willen overtuigen...liever nieuwe mods die zich objectief houden..



Hoe gaan we dat aanpakken.....we moeten eigenlijk eerst ff iemand hebben die niet mod wil worden en waar alle members die wel een gokje willen wagen een pm naartoe kunnen sturen (ik wil me iig al aanmelden als de persoon naar wie ge-pm-ed kan worden :D maar ja dat is van later zorg)...en als dan binnen een termijn van .... weken alle pms binnen zijn dat die niet-mod een poll maakt? voorwaarde dat henkie en evt. blik dan al ge-demod zijn zodat het een volledig eerlijke stemming is :)

t gaat goed met de poll! tenminste....vanout mijn perspectief dan ;)
HiGH_NrG
Keb gevote voor optie 1...
kolkiewolkie
WOW, 4 mensen die tevreden zijn met de huidige gang van zaken :eyes: :eyes: :eyes: :eek: :eek: :conf: :conf:

zeker noobs:stongue: :stongue:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
WOW, 4 mensen die tevreden zijn met de huidige gang van zaken :eyes: :eyes: :eyes: :eek: :eek: :conf: :conf:

zeker noobs:stongue: :stongue:


ze kunnen wel afspreken dat de stemmen die gemeld worden alleen geldig zijn :D


want ik vind t wel een beetje sneu dat degenen die blij zijn met de situatie zich niet kenbaar maken! :)
John
ik heb ook gekozen voor optie 1 + dan nog een extra mod als et zou kunnen...
Blik
lol, ik heb gestemd voor een extra mod erbij

jammer dat het zover moest komen maar het kan me vrij weinig schelen eigenlijk, dit gaat tegenvallen voor de nieuwe mods :p (helemaal als er hetzelfde gepost/gediscussieerd word als eerst)

oh ja: als nieuwe mod gaat mijn stem naar Snuggle, heeft ervaring en is de een van de enigen hier die objectief kan zijn na dit alles (miss P kan NOOIT een objectieve mod worden, zij was degene die dit Holland forum wou deleten, weten jullie nog?)
raoel
Ik heb gestemd voor optie 1.

Meer omdat ik wel eens wil zien of dat iemand anders het beter kan.
Je merkt hier weinig van de mods, en hoeven weinig te doen, dus het kan me niet veel schelen of ze blijven of niet.

Maar bij Blik en Henkie bespeur ik vaak weing opjectiviteit :)
Ze zijn meer de gasten voor gewone posts en komen daardoor zelf te vaak in de discussie terrecht.

M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus


ze kunnen wel afspreken dat de stemmen die gemeld worden alleen geldig zijn :D


want ik vind t wel een beetje sneu dat degenen die blij zijn met de situatie zich niet kenbaar maken! :)


ow ik wil me best kenbaar maken hoor...

heb dus gestemd dat ut maar zo moet blijven...en waarom? ach ik vinnet prima zo..maak me er niet zo druk om allemaal....
Cosmic Guy
Ik ben dus een van de "noobs" (en bedankt KW...:toothless )die gekozen heeft voor optie 4.
Ik heb persoonlijk geen moeite met de 2 mods. En over dat voorval met Jukx: je mening geven mag natuurlijk op een forum, maar er zijn wel bepaalde grenzen. Als de mods een grens stellen en hem daar ook meerdere keren op hebben gewezen, ligt de verantwoording bij die jukx. Tolerantie = niet zomaar alles pikken van elkaar, maar respect tonen. Blijkbaar deed Jukx dat niet (genoeg). Maar das mijn mening.

Flame me!

Waar zijn die andere 3 die op optie 4 hebben gestemd?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement