return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Poll voor nieuwe moderators (pg. 5)
View this Thread in Original format
Joost008
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik wil ook best mod worden hor :wtf: :crazy: :disbelief ....leuk die nieuwe smilies :p


Die nieuwe smilies zijn idd wel donders chill:disbelief :crazy: :tongue3 :eyespop:

ff weer back to topic

Ik heb ook gestemd voor dat er niks hoeft te veranderen komt misschien een beetje doordat ik er weinig van heb meegekregen van dat verhaal met JukX maarja ik vin gwoon dat het wel lekker gaat zo ik denk ook nie dat er veel zou veranderen als je nieuwe moderators zou aanwijzen
!_PeTrUs_!
:) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes: :mad: :eek: :confused: :eyes: :conf: :whip: :clown: :toothless :sadgreen: :stongue: :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :nervous: :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop:

Dan maar ff allemaal ;)
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Optimus kan je niet serieus meer nemen (misschien irl wel maar op het forum niet) Beetje je eigen graf gegraven :eyespop:

Als er weinig animo is wil ik nog wel als 3e Mod aanmelden :D

P.S. is nix persoonlijks hoor Tin ;)


ghehehe, voor mod zijn hoef je toch niet serieus te zijn?:D:D:D

die spiderman rulez!
DJ Bazz
ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht

mwah laat 1 ding duidelijk zijn: leeftijd zegt niks op dit forum :)
DJ Bazz
quote:
Originally posted by TranceFool

mwah laat 1 ding duidelijk zijn: leeftijd zegt niks op dit forum :)


ja klopt, geestelijke leeftijd dan:D
Blik
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht


Henkie is 20 (ofzoiets)

en ik ben van mening dat de oudste members (qua leeftijd) hier ook de meest kinderachtige zijn (paar uitzonderingen daar gelaten)
Optimus
wie dan?:D:D:D
Remy D
SPIDERMAN RULES!!!!!!!!

Ik heb niet gekozen want dit word me allemaal te overdreven. TRIEST HEEEEEEL TRIEST.
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
SPIDERMAN RULES!!!!!!!!


flappie ook!!

Dr. Kuipers
Eens een vernieuwing zou ook nie verkeerd zijn
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Eens een vernieuwing zou ook nie verkeerd zijn


Ik en Remy willen Dr Kuipers als mod!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement