return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Cool dat je naast marco v draaid, iig veel plezier en succes daar!
Optimus


new Wave Alpha en ikke kwamen er gisteravond achter dat t op een donderdag wordt gehouden

beetje een klotedag:(

nu maar ff kijken of t ken:o
SnuggLe
[offtopic] Eh..Optimus, waarom zit je in Jail?? [/offtopic]

Greetz,
SnuggLe
Little Theseus
quote:
Originally posted by Optimus


new Wave Alpha en ikke kwamen er gisteravond achter dat t op een donderdag wordt gehouden

beetje een klotedag:(

nu maar ff kijken of t ken:o


Beter!!
Dan is je OV geldig kunnen we allemaal gratis heen en terug!
kbedoel.... Alsof je vrijdag iets doet op school normaalgesproken :crazy:
kolkiewolkie
NEEEEEEE HE!


kheb dus 7 juni een bruiloft (de hele dag, vrijdag trouwes brute vrijgezellenparty van gehad waarbij ik medeTA franzelare nog tegenkwam :) )....

en de volgende parties zijn er:
6 juni: sixpack
7 juni: cosmic gate @ newyork (of iig die bossi)

en BEIDE mis ik dus... heel leuk zon bruiloft... alleen passen ze op 1 of andere manier altijd slecht in je leefschema (is ALTIJD zo met familyfeessies :( :( )

ik bedoel, dit (donderdag) gaat richting nexussfeertje... en plus marco V ==>> altijd goed :) .... en cosmic gate was zooooooooo zwaar beuken op TE ......

(en de meeting e.d. ook.... I cry)
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus


Beter!!
Dan is je OV geldig kunnen we allemaal gratis heen en terug!
kbedoel.... Alsof je vrijdag iets doet op school normaalgesproken :crazy:



haha ja idd man zijn jullie dan niet vrij van school ik bedoel over 2 weken heb ik zo'n beetje vakantie tot eind augustus :D..


owja nog een voordeel ik hoef niet tot 10:00 te wachten totdat de 1e bus me vanaf apeldoorn naar huis brengt:toothless
Optimus
ik wil weten:

wie gaan?

Ltheseus, gaa jij nouwww?
-TAIS-
Tickets zijn binnen! Ze hadden nog best veel kaartjes, maar volgende week is de stufi binnen bij iedereen, en dan kan het wel es hard gaan :)
Little Theseus
Optinees, Magrec, New Wave en Snuggle, moet ik dus voor jullie kaartjes kopen?
Gaat lukken, maar reply ff voor morgenavond dan weet ik zeker hoeveel ik er moet hebben.
Optimus
KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!!!

New Wave
mwha ik heb de vrijdag wel eigenlijk iets :) ook wel iets belangrijks :-)..maarja....dus ik blijf ook wel niet te lang denk ik, of is er iemand die vlakbij utrecht een slaapplekje heeft :D
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
mwha ik heb de vrijdag wel eigenlijk iets :) ook wel iets belangrijks :-)..maarja....dus ik blijf ook wel niet te lang denk ik, of is er iemand die vlakbij utrecht een slaapplekje heeft :D


Iris heeft vast wel een bedje over...:p:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement