|
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| Cool dat je naast marco v draaid, iig veel plezier en succes daar! |
|
|
| Optimus |
new Wave Alpha en ikke kwamen er gisteravond achter dat t op een donderdag wordt gehouden
beetje een klotedag:(
nu maar ff kijken of t ken:o |
|
|
| SnuggLe |
[offtopic] Eh..Optimus, waarom zit je in Jail?? [/offtopic]
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Optimus
new Wave Alpha en ikke kwamen er gisteravond achter dat t op een donderdag wordt gehouden
beetje een klotedag:(
nu maar ff kijken of t ken:o |
Beter!!
Dan is je OV geldig kunnen we allemaal gratis heen en terug!
kbedoel.... Alsof je vrijdag iets doet op school normaalgesproken :crazy: |
|
|
| kolkiewolkie |
NEEEEEEE HE!
kheb dus 7 juni een bruiloft (de hele dag, vrijdag trouwes brute vrijgezellenparty van gehad waarbij ik medeTA franzelare nog tegenkwam :) )....
en de volgende parties zijn er:
6 juni: sixpack
7 juni: cosmic gate @ newyork (of iig die bossi)
en BEIDE mis ik dus... heel leuk zon bruiloft... alleen passen ze op 1 of andere manier altijd slecht in je leefschema (is ALTIJD zo met familyfeessies :( :( )
ik bedoel, dit (donderdag) gaat richting nexussfeertje... en plus marco V ==>> altijd goed :) .... en cosmic gate was zooooooooo zwaar beuken op TE ......
(en de meeting e.d. ook.... I cry) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Beter!!
Dan is je OV geldig kunnen we allemaal gratis heen en terug!
kbedoel.... Alsof je vrijdag iets doet op school normaalgesproken :crazy: |
haha ja idd man zijn jullie dan niet vrij van school ik bedoel over 2 weken heb ik zo'n beetje vakantie tot eind augustus :D..
owja nog een voordeel ik hoef niet tot 10:00 te wachten totdat de 1e bus me vanaf apeldoorn naar huis brengt:toothless |
|
|
| Optimus |
ik wil weten:
wie gaan?
Ltheseus, gaa jij nouwww? |
|
|
| -TAIS- |
| Tickets zijn binnen! Ze hadden nog best veel kaartjes, maar volgende week is de stufi binnen bij iedereen, en dan kan het wel es hard gaan :) |
|
|
| Little Theseus |
Optinees, Magrec, New Wave en Snuggle, moet ik dus voor jullie kaartjes kopen?
Gaat lukken, maar reply ff voor morgenavond dan weet ik zeker hoeveel ik er moet hebben. |
|
|
| Optimus |
| KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!!! |
|
|
| New Wave |
| mwha ik heb de vrijdag wel eigenlijk iets :) ook wel iets belangrijks :-)..maarja....dus ik blijf ook wel niet te lang denk ik, of is er iemand die vlakbij utrecht een slaapplekje heeft :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwha ik heb de vrijdag wel eigenlijk iets :) ook wel iets belangrijks :-)..maarja....dus ik blijf ook wel niet te lang denk ik, of is er iemand die vlakbij utrecht een slaapplekje heeft :D |
Iris heeft vast wel een bedje over...:p:D:D |
|
|
|
|