return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Optimus
top Tijs!:)
ahp2002
wie komen er nou allemaal eigenlijk? ik ben op het feest te herkennen aan het feit dat ik een biertje in mn linkerhand heb en een camel sigaret in de andere

:D
magrec
die gek van een theesaus op msn:

Bastiaan - zegt:
Harmen! je had op t forum al gelezen hoe het staat met de kaartjes?
harmen zegt:
nee
Bastiaan - zegt:
ow nou ja het is uitverkocht
harmen zegt:
niet gelukt?
harmen zegt:
ai jammer
Bastiaan - zegt:
nee joh geintje

:toothless

Owja voor wat lekkere diepe chill sets van dj san en friends at the Q http://www.q-radio.com/popupqrstream1.htm

thnx tais!!!!!
New Wave
JAAAAAAAAAAAAAAAAA, heeft ie ze nu?!?! ik wil duidelijkheid NU :whip: :mad:

Likje :p
Leander
Ik heb zojuist van een v.d. organisatoren vernomen dat het feest volledig is uitverkocht, dus ik hoop dat jullie kaartjes hebben...
Optimus
, ik snap er geen reet van

als ik vanaaf van werk terugkom, willik duidelijkheid!:whip: :whip:
-TAIS-
4 kaartjes (voor Optimus, New Wave, Lthesius & Magrec) heb ik vanmiddag nog voor jullie kunnen fixen jongens :D

Dus ik zie jullie donderdag wel. Ik post donderdagochtend/middag (voor 16:00, is dat ok?) wel ff hoe laat en waar we meeten (zal wel ingang worden :P), want ik heb zelf ook nog een paar vrienden die komen en komen eerst ff bij mij langs, dus ik moet ook een beetje rekening houden met hun :D

[edit: ook precies 2 minuten na je post he supersjinees... heb toch es geduld :P]
New Wave
Kutzooi, ik moet die vrijdag daarna om 10 uur filmen :crazy:
Iris, ken ik echt niet bij jouw op de bank pitten?

PLEASEEEUUHHH:( :( :( :( :( :( :( :(
magrec
quote:
Originally posted by -TAIS-
4 kaartjes (voor Optimus, New Wave, Lthesius & Magrec) heb ik vanmiddag nog voor jullie kunnen fixen jongens :D

Dus ik zie jullie donderdag wel. Ik post donderdagochtend/middag (voor 16:00, is dat ok?) wel ff hoe laat en waar we meeten (zal wel ingang worden :P), want ik heb zelf ook nog een paar vrienden die komen en komen eerst ff bij mij langs, dus ik moet ook een beetje rekening houden met hun :D

[edit: ook precies 2 minuten na je post he supersjinees... heb toch es geduld :P]

You rock dude 1ste drankje is van mij :D
Little Theseus
TAIS HELEMAAL TOP GEWOON!!!!!!!
Hoeveel krijg je van ons ieder?

Sorry TinTimMagrec, maar ik zou die kaarten kopen via een klasgenoot die wel wist waar dat kon en in Utrecht woonde, alleen die ging er toch niet heen bla bla bla dus heb ik het uitbesteed aan Tais die zo vriendelijk was wel kaartjes te halen (echt net op tijd trouwens :D)

Oja, wie kunnen er eigenlijk makkelijk via Amsterdam naar Utrecht? Want dan blijf ik op school (3 minuten van duivendrecht; vanwaar de intercity gaat naar utrecht die daar 15 minuten over doet)
Of eigenlijk bedoel ik in de kroeg naast school - van 6 tot 7 happy hour mensen, alleen zorgen dat ik niet zo kort als een rietje in utrecht aankom :D

-TAIS-
quote:
Originally posted by Little Theseus
TAIS HELEMAAL TOP GEWOON!!!!!!!
Hoeveel krijg je van ons ieder?

Sorry TinTimMagrec, maar ik zou die kaarten kopen via een klasgenoot die wel wist waar dat kon en in Utrecht woonde, alleen die ging er toch niet heen bla bla bla dus heb ik het uitbesteed aan Tais die zo vriendelijk was wel kaartjes te halen (echt net op tijd trouwens :D)

Oja, wie kunnen er eigenlijk makkelijk via Amsterdam naar Utrecht? Want dan blijf ik op school (3 minuten van duivendrecht; vanwaar de intercity gaat naar utrecht die daar 15 minuten over doet)
Of eigenlijk bedoel ik in de kroeg naast school - van 6 tot 7 happy hour mensen, alleen zorgen dat ik niet zo kort als een rietje in utrecht aankom :D

7 eurootjes de man. En ik vrees dat ik smiddags ook al aan de alcohol moet (:p), ben de hele dag vrij en vrienden vamme komen 's middags al... verplichtingen he :D
Little Theseus
Tais ALS je een meisje was.... !!!

Nodig ze allemaal mee naar diemen zuid, waar de enige studentenkroeg is waar het bier nog goedkoop is en de vrouwen in grote en mooie getalen aanwezig zijn.
o das waar ook - je mag op donderdag maar 1 introducee meenemen; omdat t anders te druk wordt :whip:
Dusseh, waar ging jij zuipen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement