|
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
lol
ik ben wel een newbie, maar kan ik joinen in die meeting. ben er denk ik vanaf 23.30
laten we zeggen... 0.00 voor de dj booth? |
|
|
| Optimus |
| komt er een meeting dan?:) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | zo kort als een rietje |
zucht.... hoe vaak moet ik het nog zeggen.... het is ZO KORT ALS EEN KOEKIE!!!!! :crazy:
ahp2002, ik denk dat je niet lang hoeft te zoeken. Zie je een kleine Chinees die raar doet, dan zit je goed. En ik mag aannemen dat die er dan al zijn. Zoniet.... straf! :whip: :p |
|
|
| ahp2002 |
weet je hoeveel gekke chinezen er in utrecht rondlopen :)
ZO KORT ALS EEN KOEKIE betekent in Utrecht: zo dronken als een konijn
dat kan op zich wel kloppen
:eyespop: |
|
|
| Eye-Riz |
maar jij kent het koekiemonster niet :p
en voor de rest: ik hoef hem toch niet mee te nemen he?!? kijk maar uit jullie! :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Oja, wie kunnen er eigenlijk makkelijk via Amsterdam naar Utrecht? |
ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk met een vriend in Adam. Hij gaat 'savonds dan in zn eentje naar Den Haag terug, dus als t goed is ken ik dan met je mee in de trein:D:D:D
(hangt er wel vanaf hoe laat je gaat he!:p) |
|
|
| magrec |
Als we morgen ff afspreken hoe laat we op utreg centraal staan???
Nog mensen die via amersfoort gaan? New Wave?
Ok ff tussendoor kheb de 1000 posts bereikt heb er wel een jaar over gedaan :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Ok ff tussendoor kheb de 1000 posts bereikt heb er wel een jaar over gedaan :) |
1 jaar = bij mij 2000 posts:D:D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
1 jaar = bij mij 2000 posts:D:D:D |
Rot op met die counter , het gaat hier om een feest!! |
|
|
| DjRV |
Veel succes morgen eye riz en laat weten hoe het is gegaan!!
De line up liegt er niet om iig....mocht je nog wat platen kunnen stelen van marco hou ik me aanbevolen... :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Rot op met die counter , het gaat hier om een feest!! |
:disbelief :crazy:
hehe new wave for mod...ownee dat ken niet meer... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Rot op met die counter , het gaat hier om een feest!! |
ja nerd, is goed:D:D:D
wordt er afgesprokne op Utrecht CS of wat gaat er gebeuren?:D:D:D |
|
|
|
|