|
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| -TAIS- |
| www.9292ov.nl voor de bustijden. Als je de trein vanuit Amsterdam om 21:25 hebt, schijn je iets voor half 11 bij sixpack te zijn, moet je maar ff nakijken. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik neem wel een lepel voor je mee Optimus...
pak ik lekker de mike, en dan ga ik zingen 'Optimuts is gek met de lepel in zijn bek':p
|
MC Eye-Riz!:D:D:D |
|
|
| New Wave |
Hey ik kom ook wel effe naar Amsterdam, ik ben nu al brak eigenlijk, wel chill want straks wordt ik nog veeeeeeeeel brakker.....dat wordt echt afzien morgen :D
Optimus, zullen we effe afspreken om 19:00 ofzo?
mzzl! |
|
|
| ahp2002 |
| zozo, ik ben er pas om 0.00 ofzo, wie draait er vanaf die tijd? |
|
|
| Eye-Riz |
22.00 - 23.00 Leander
23.00 - 01.00 Eye-Riz
01.00 - 03.00 San
03.00 - 04.30 Marco V
04.30 - 05.00 ??? |
|
|
| blighty |
Hi all,
Hierbij een berichtje dat ik zojuist van LT kreeg, hij kan op zijn school niet op het forum posten :(
Dus bij deze via mij:
Crapz0rz mensen!
Ik sprak net een klasgenoot die gisteravond naar Marco V zou gaan op een een of ander vaag feest in Amsterdam. Het feest moest om 10 uur beginnen echter om 8 uur 's avonds belde Marco V af wegens ziekte. Het feest ging wel door maarja Marco was toch wel de grote publiekstrekker.
ALS HIJ MAAR WEER BETER IS VANAVOND!!!! :nervous:
Maarre, dan noch, die dj san zal wel ok draaien en Riz en Leander natuurlijk helemaal!! (misschien mag Riz wel langer draaien als Marco V niet komt w00t! :D)
Tot vanavond mensen!
Greetings,
Blighty |
|
|
| Partyhardy! |
| Hé partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! :cool: :) Echt super bedankt master! :D Heb er echt super veel zin in! :) We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks! :toocool: :tongue3 |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hé partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! :cool: :) Echt super bedankt master! :D Heb er echt super veel zin in! :) We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks! :toocool: :tongue3 |
gezelligggggggg :)
hehe |
|
|
| kolkiewolkie |
VEEL PLEZIER LEUTE!!!
.. ik ben er niet :( :( .. en DAMN wat baal ik daar van..:whip: :mad:
en eye-riz & leander: suc6 !
prettig weekend:) |
|
|
| Optimus |
IK BEN LEKKER IN AMSTERDAM BIJ BAS|
|
NEW WAVE KOMT ZO!!!!!!!!! |
|
|
| Mack |
He fellows..
Ik ben er vanavond ook bij. Via Heineken Studentenservice ook een kaartje weten te scoren. Heeft me wel 4 kratten gekost maar ach... je moet wat over hebben voor een leuke party.
Waar is mijn TA-shirt.. ..
Greetz, |
|
|
| Optimus |
| ik,. Tim,Bas gaan als de Village People. Ik ben de Indiaa en Timis de politie agent en Bas de cowboy! |
|
|
|
|