return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 8)
View this Thread in Original format
-TAIS-
www.9292ov.nl voor de bustijden. Als je de trein vanuit Amsterdam om 21:25 hebt, schijn je iets voor half 11 bij sixpack te zijn, moet je maar ff nakijken.
Optimus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik neem wel een lepel voor je mee Optimus...
pak ik lekker de mike, en dan ga ik zingen 'Optimuts is gek met de lepel in zijn bek':p


MC Eye-Riz!:D:D:D
New Wave
Hey ik kom ook wel effe naar Amsterdam, ik ben nu al brak eigenlijk, wel chill want straks wordt ik nog veeeeeeeeel brakker.....dat wordt echt afzien morgen :D

Optimus, zullen we effe afspreken om 19:00 ofzo?

mzzl!
ahp2002
zozo, ik ben er pas om 0.00 ofzo, wie draait er vanaf die tijd?
Eye-Riz
22.00 - 23.00 Leander
23.00 - 01.00 Eye-Riz
01.00 - 03.00 San
03.00 - 04.30 Marco V
04.30 - 05.00 ???
blighty
Hi all,

Hierbij een berichtje dat ik zojuist van LT kreeg, hij kan op zijn school niet op het forum posten :(

Dus bij deze via mij:

Crapz0rz mensen!

Ik sprak net een klasgenoot die gisteravond naar Marco V zou gaan op een een of ander vaag feest in Amsterdam. Het feest moest om 10 uur beginnen echter om 8 uur 's avonds belde Marco V af wegens ziekte. Het feest ging wel door maarja Marco was toch wel de grote publiekstrekker.

ALS HIJ MAAR WEER BETER IS VANAVOND!!!! :nervous:

Maarre, dan noch, die dj san zal wel ok draaien en Riz en Leander natuurlijk helemaal!! (misschien mag Riz wel langer draaien als Marco V niet komt w00t! :D)

Tot vanavond mensen!


Greetings,
Blighty
Partyhardy!
Hé partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! :cool: :) Echt super bedankt master! :D Heb er echt super veel zin in! :) We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks! :toocool: :tongue3
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hé partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! :cool: :) Echt super bedankt master! :D Heb er echt super veel zin in! :) We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks! :toocool: :tongue3


gezelligggggggg :)
hehe
kolkiewolkie
VEEL PLEZIER LEUTE!!!

.. ik ben er niet :( :( .. en DAMN wat baal ik daar van..:whip: :mad:

en eye-riz & leander: suc6 !

prettig weekend:)
Optimus
IK BEN LEKKER IN AMSTERDAM BIJ BAS|
|

NEW WAVE KOMT ZO!!!!!!!!!

Mack
He fellows..

Ik ben er vanavond ook bij. Via Heineken Studentenservice ook een kaartje weten te scoren. Heeft me wel 4 kratten gekost maar ach... je moet wat over hebben voor een leuke party.

Waar is mijn TA-shirt.. ..

Greetz,
Optimus
ik,. Tim,Bas gaan als de Village People. Ik ben de Indiaa en Timis de politie agent en Bas de cowboy!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement