return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 7)
View this Thread in Original format
New Wave
APLHA MOEST OOK MEE, HOE KENNE WE DIE NOU VERGETEN!?!?!?!?!?!?!?:(:(
we beuken hem wel mee naar binnen, hij moet mee!!!!:whip: :mad: :whip:
Optimus
whehehe, die lul moet es wat posten dan vergeten we die kleine niet:D:D:D

hmmm, wat kunnen we doen...


met Eye mee misschien?:conf:
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
whehehe, die lul moet es wat posten dan vergeten we die kleine niet:D:D:D

hmmm, wat kunnen we doen...


met Eye mee misschien?:conf:


jaman, waar is die hoer eigenlijk?
mwjha, moet ie effe platendrager van Eye-riz worden....dan kennie wel mee....hoop ik.....
Little Theseus
Kben wel benieuwd hoe laat we nou af gaan spreken op utreg centraal!
Ik zit toch in de schoolkroeg, als dr iemand wil komen, hou je aanbevolen!
Oja, weet iemand eigenlijk WAAR in Utrecht we moeten zijn voor het feest?

IK HEB ER ZIN IN!!!

Tim moet ik nog een xtra zak wiet halen morgen of weet je zeker dat je gestopt bent?

ff totaal wat anders trouwens; vandaag oude bekende Metzz_!! van dit forum tegen het lijf gelopen op school (hij zit op een ander gebouw waar ik niet altijd kom)
Helemaal stomverbaasd dat Jukx gebanned was, er een vote voor mods is geweest enz. enz. - toch lache - we hebben hebben hier toch wel een beetje onze eigen soap :D
Optimus
Metzzz kom trug hoer!

EN Bas, ik bel wel als ik naar Adam kom (denkut wel:))
-TAIS-
Had iemand me ff moeten melden van Alpha, had ik vielleicht vandaag nog kaartje kunnen fixen, nu wordt het echt heel lastig, want via de officiele wegen lukt niet meer, prijzen van kaartjes zijn nu al 15 euro als je over wil kopen van anderen heb ik gehoord. Dus idd misschien met Riz mee ofzo als dat kan :(

OK, 22:30 lijkt mij een mooie tijd om af te spreken voor Central Studios (eerder lukt mij niet en Riz begint om 23:00, dus daar zijn we iig op tijd voor). Jullie moeten lijn 4 nemen richting industrieterrein Cartesiusweg (zelfde als vorige keren met Nexus, tis d'r zowat tegenover). D'r is daar ergens een halte bij Central Studios, vraag anders maar aan buschauffeur (ik ben d'r ook nog nooit geweest).

Ik ga hier dus gewoon van uit... laat ff weten als het anders wordt (post hier maar, ik check morgen nog wel ff paar keer).

Jullie morgen alvast veel fun in A'dam :D

KHEB ER OOK ZIN IN!!!
Little Theseus
huu beetje laat maar boeiend, harstikke top Tais!

Ik denk niet dat dat erg moeilijk wordt met Alpha.

Echt cool als je naar Amsterdam zou komen Tin!!!
Optimus
ik vind 2230 wel best hoor:)

magrec? hoe laat op station? want jij moet ook kartje hebben neem ik aan:D:toothless :toothless

tussen 2145 en 22 ongeveer?

en ahp2002, als Iris draait sta ik HELEMAAL vooraan te gillen als een meisje

"Iris, we love youuuuuu"

en ik neem een extra groot spandoek mee met de tekst "Eye-Riz, WE LOVE YOU" Afz: Tin&Tim

:D:D:D
Eye-Riz
ik neem wel een lepel voor je mee Optimus...
pak ik lekker de mike, en dan ga ik zingen 'Optimuts is gek met de lepel in zijn bek':p

Route: klopt, lijn vier, het is vlakbij onze feestlokatie.

Misschien dat ik nog een kaartje kan fixen, even rondbellen... ik laat het tegen de middag (uurtje of twee?) hier nog wel weten, oke?

En RV: Leander en ik zullen een plannetje smeden... ik hou Marco bezig met mijn lieftallige knipoogjes, zodat Leander achter Marco's rug om de platenbak in de takel omhoog kan hijsen (die monteren we 's middags natuurlijk al op de goeie plek, zodat niets fout kan gaan)
Zelfde plan is natuurlijk uit te voeren met San, speciaal voor Magrec :)
DjRV
quote:
Originally posted by Eye-Riz
En RV: Leander en ik zullen een plannetje smeden... ik hou Marco bezig met mijn lieftallige knipoogjes, zodat Leander achter Marco's rug om de platenbak in de takel omhoog kan hijsen (die monteren we 's middags natuurlijk al op de goeie plek, zodat niets fout kan gaan)
Zelfde plan is natuurlijk uit te voeren met San, speciaal voor Magrec :)


Geweldig :)

Optimus


kijk net op website, Leander begint met draaien dus als we er 2230 zijn missen we wel zo'n 40 min van hem.

Jammer, misschien dattie op Nexus volgende keer komt?:D:D:D
magrec
Ja ik ben om 21:45 op station utreg cs me 06=0615346566


als we igg om 22:00 op cs staan en volgens mij staat op de site van sixpack wel hoelaat de bussen naar de tractieweg gaan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement