|
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
dr is een kaartje over voor de liefhebber!!!!
moest alpha er niet nog een hebben? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
dr is een kaartje over voor de liefhebber!!!!
moest alpha er niet nog een hebben? |
JAAA ALPHA ALPHA
hebn je Alpha's nr Eye? |
|
|
| Optimus |
wij zijn klaar met aankleden!
we hebben een foto gemaakt zodat jullie ons zullen herkennen!
mooi he?:D:D:D |
|
|
| magrec |
whahaha,
maar goed dat ik niet naar amsterdam kom whehe,
nog ff pitten en tot vanavond... |
|
|
| Eye-Riz |
| Alpha heeft mijn icq, laat m maar icq-en, maar wel vóór uur of zeven, acht... |
|
|
| -TAIS- |
| Yo man, gaat nog druk worden dus. Kheb met Zweev (Darkzwever) afgesproken om ff om half 1 te meeten bij de dj booth in de buurt. Dus laat de rest daar ook maar komen dan :D |
|
|
| Mack |
| He Eye-Riz, ik kan nog wel een kaartje gebruiken!!!!!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Yo man, gaat nog druk worden dus. Kheb met Zweev (Darkzwever) afgesproken om ff om half 1 te meeten bij de dj booth in de buurt. Dus laat de rest daar ook maar komen dan :D |
om 22:30 toch voor de ingang voor de kaartjes he:) |
|
|
| Mack |
Enne, Eye Riz.... als je Solar Stone met solar Coaster draait vanavond krijg je een biertje van me. Kom ik persoonlijk brengen..
:toocool: |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Enne, Eye Riz.... als je Solar Stone met solar Coaster draait vanavond krijg je een biertje van me. Kom ik persoonlijk brengen..
|
ja en als je Billy Crawford - Trackin' wil draaien, krijg je er van mij zelfs twee!!
;) :eek: ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ja en als je Billy Crawford - Trackin wil draaien, krijg je er van mij zelfs twee!!
;) :eek: ;) |
van mij ook een biertje Eye!!!! |
|
|
|
|