return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Afspreken op Sensation??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
michiel
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Ja ja .. bij die ene lamp ja.


hahaha lololol henkie!
laten we met zn allen afspreken op rij 14 stoelen 348-362, goed?

later

michiel
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus
jezus laat ook maar zitten, stelletje imbecielen :mad:


Hahah neej joh t is best een leuk idee. the more the marryer ofzoiets he.. Was dan goeie plek om af te spreken??żż
Miss Proximus
rechts van 't podium en allemaal een witte roos mee ok?
LOLOLOL :D
Mysteric
Goh...als ik zo om me heen informeer gaat heel house-minnend Nederland naar Sensation...
Goede zaak hoor, maar ik vrees dat het hele feest binnen een paar dagen uitverkocht is...
Och zolang de Trancaddicts maar binnen komen om ff te meeten :)
Dwingo
quote:
Originally posted by Teal'k
Ik heb het niet zo op die mensen die van boven de rivieren komen! :) :)


Mag ik hieruit concluderen dat ik weer iemand van beneden de rivieren aan mijn lijstje toe mag voegen?
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Mysteric
Goh...als ik zo om me heen informeer gaat heel house-minnend Nederland naar Sensation...
Goede zaak hoor, maar ik vrees dat het hele feest binnen een paar dagen uitverkocht is...
Och zolang de Trancaddicts maar binnen komen om ff te meeten :)


Zou je denken dat t snel is uitverkocht?? Ow.. dan moet ik me zaakjes weer snel gaan regelen.. :D anders grijp ik weer mis LOL..

7-7 is de voorverkoop toch??.. yeps dat staat op de site :D
Mysteric
hehe ;)

Ja jongens/meiden allemaal 7 juli kaarten halen
Sandman
Nou, misschien kom ik dan ook nog wel effe langdroppen :D

Ik ben eigenlijk nog nooit naar een groot dance feest geweest.. moet toch eens gebeuren binnekort.

Hmm... the loveparade komt er ook aan.. Dat lijkt me ook heel erg tof.. 1.5 miljoen man feesten.

Ik weet het nog niet..
Miss Proximus
Het gestoorde NOORDEN zeggen ze toch tegenwoordig?

Onder de rivieren krijg je trouwens toch maar natte voeten! :p

En MKZ ook nog hahaha!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus


En MKZ ook nog hahaha!


MKZ is niet grappig

djiwan
als we nou voor het podium afspreken als dj jean draait hoeft het niet zo'n probleem te zijn :D
Akira
Als dj jean daar gaat draaien dan ga ik echt zwaar janken....:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement