|
Afspreken op Sensation??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by magrec
sensation was vorig jaar niet zo snel uitverkocht omdat niemand wist wat het zou worden. Toen ik binnenkwam en ik de aankleding van de zaal zag wist ik dat het wel leuk zou worden :)
en nu ja het wordt bijna een soort van hype. |
Ik vrees het ook...
Maar als iets niet de bedoeling is, is het dat het een TE achtig feest gaat worden.
Mij valt bij de meeste feesten op: hoe hoger de entree-prijs hoe minder 'schorem' (mooi woord) en dus meer partypeople. En als de entree van Sensation inderdaad zo'n meijer gaat worden is dat de ID&T mensen ook opgevallen.
Ik betaal liever 100 piek voor een vet feest, dan 50 piek voor een TE waar het spijkerbroekgehalte hoog is en iedereen HEE-HOO roept :) |
|
|
| Miss Proximus |
| klopt! maar aan de andere kant: moet je nagaan wat een bedrag: 100 gulden!!!! Dat is toch eiegenlijk niet normaal???? Zeker niet als ze d'r van die goedkope zoals dj Jean en Jurgen en ATB enzo gaan neerzetten! Voor een meijer wil ik toch ZEKER Oakie!!!!! |
|
|
| Cold |
Hey Miss Proximus,
Ik wil wel op sensation met je afspreken ;) |
|
|
| Exhale |
7 juli, dan ben ik volgens mij op vakantie.
Have phun with DJ Jean on Sensation ;) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Exhale
7 juli, dan ben ik volgens mij op vakantie.
Have phun with DJ Jean on Sensation ;) |
Als ze die Jean nu es ff lekker op vakantie sturen , en in plaats daarvan een gouden duo uit Italie naar NL halen:..........Mauro Picotto & Mario Piu !! :D
Die lui draaien het DAK eraf !! (of hebben ze dat open tijdens Sensation?:))
dat lijkt me echt supervet....maar ach ik zal wel weer aan het dromen zijn.....ze zullen vast niet komen .....:( |
|
|
| Exhale |
| quote: | Originally posted by M5
Als ze die Jean nu es ff lekker op vakantie sturen , en in plaats daarvan een gouden duo uit Italie naar NL halen:..........Mauro Picotto & Mario Piu !! :D
Die lui draaien het DAK eraf !! (of hebben ze dat open tijdens Sensation?:))
dat lijkt me echt supervet....maar ach ik zal wel weer aan het dromen zijn.....ze zullen vast niet komen .....:( |
Van mij mogen ze jean op vakantie sturen, als hij maar niet in de buurt van Cuba komt.
En het dak staat open, anders wordt de grasmat overbelast ;) |
|
|
| Gekhous |
100 pieken voor een goed feest zit ik niet mee hoor, als het maar een goed feest is!!! (IC3 bijv.)
VIP kaarte zijn meestal ook tegen de 150 piek aan, maja, das meestal met gratis eten/drinken & eigen chillout... VIP rockz!!!
jammer dat we geen VIPpers voor SHOCKERS hebbe :( |
|
|
| Cold |
Wat is er mis met Jean??
Jean mag van mij op elke party aanwezig zijn. |
|
|
| Akira |
Nee jean wil ik ik ook niet op SENSATION...ik wil voor mijn 100 piek goeie DJ's paul van dyk,sven vath,oakenfold etc...
Kijk de verwachting rond de 2e sensation zijn weer erg hoog dus stel je gewoon maar in dat het wat minder word dan valt het achteraf altijd mee...en natuurlijk als het wel TOp is dan is helemaal te gek :)
INnercity 3 een goed feest???nou sorry hoor maar dat vond ik toch een enorm domper hoor...viel me erg erg tegen :( echt 100 piek te veel voor dat feest |
|
|
| Cold |
| Nu overdrijf je een beetje...ok Innercity 3 haalde het bij lange na niet bij inner 1&2....maar ondanks dat ik in een bad trip daar heb rondgelopen heb ik me nog redelijk vermaakt...PVD & Jean waren geweldig. |
|
|
| Akira |
| IK vond innercity 3 echt gewoon KUT!!! ik was blijkbaar niet de enige die dat vond hoor...Okay PAUL VAN DYK,SPEEDY J draaide zeker relaxt maar ik vond het gewoon echt niet de moeite waard. |
|
|
| Miss Proximus |
| Akira, ik ben t met je eens; IC3 was echt KUT! Wat heb ik lopen balen dat ik op de trein moest wachten! Alleen PvD en Billy Nasty vond ik te gek, maar inderdaad die +/- 100 gulden was echt teveel! |
|
|
|
|