|
Afspreken op Sensation??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
MKZ is niet grappig |
Wat ga jij d'r weer vreselijk serieus op in zeg! Nog nooit een mop gehoord over Enschede, Volendam, BSE etc.???
Gimme a break :rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Wat ga jij d'r weer vreselijk serieus op in zeg! Nog nooit een mop gehoord over Enschede, Volendam, BSE etc.???
Gimme a break :rolleyes: |
Neej nooit..
Je hebt zeker niet dat topic met grofste moppen ever gelezen die ik heb aangemaakt? :D en die goed gevuld is door de rest hier ;)
Enneh ik had net zon boerenbedrijf op netwerk gezien die helemaal naar de kanker ging door die mkz.. en dat was nie grappig.. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Enneh ik had net zon boerenbedrijf op netwerk gezien die helemaal naar de kanker ging door die mkz.. en dat was nie grappig..
|
joh het zijn toch maar koeien en boeren... zijn dat niet die lui die nog steeds op klompen lopen? Man man, een stille tocht houden voor het getroffen vee, dat is pas triest!!!!!
je weet waarschijnlijk wel waar ik naartoe wil met deze opmerking, Henk |
|
|
| Gekhous |
iemand Mental Theo on the road gezien gister ofzo??
ging ie naar een weiland: ja, alle koeien zijn weg... die staan binnen, of ze zijn dood gemaakt, of ze zitten in de frikandellen die we naar Saddam Hussein hebben gestuurt!!
dat vinnik nou humor :) |
|
|
| Henkie_henk |
Okay okay...
******ERRUG SMAKELOOS ... ********
Blof.. liet die gitarist alleen maar tegen een auto te pletter klappen voor media aandacht
En ze hebben iniedergeval nu wat nieuwe inspiratie voor nummers..
Toch wel vaag dat als MKZ niet schadelijk voor de mens is dat al die beesten verbrand moeten worden... Vaaaag hoor
En mental theo ruled.. jammer dat ze alle stukjes waarin hij voor de verandering es gedist wordt eruit editten |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
7-7 is de voorverkoop toch??.. yeps dat staat op de site :D |
yeah...right, 7-7 is de party zelf, als ik zou was zou ik mn kaarten maar gaan halen op 14 mei en geen dag later
later
michiel |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by michiel
yeah...right, 7-7 is de party zelf, als ik zou was zou ik mn kaarten maar gaan halen op 14 mei en geen dag later
later
michiel |
Ja daar kwam ik ook 10 minute later achter.. kon alleen me post nie meer vinden ;) thankz ervoor
Zou je echt denken dat alles op de eerste dag verkocht is??
Was bij TE toch ook nie zo??
L@T@ZZz |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja daar kwam ik ook 10 minute later achter.. kon alleen me post nie meer vinden ;) thankz ervoor
Zou je echt denken dat alles op de eerste dag verkocht is??
Was bij TE toch ook nie zo??
L@T@ZZz |
Ja maar TE is niet zo groot en vet als Sensation!!!!! Vorig jaar kocht ik de kaartjes pas eind juni, toen waren er nog zat! Dus ik denk dat ze echt niet meteen zijn uitverkocht! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja maar TE is niet zo groot en vet als Sensation!!!!! Vorig jaar kocht ik de kaartjes pas eind juni, toen waren er nog zat! Dus ik denk dat ze echt niet meteen zijn uitverkocht! |
eggg wel. vorig jaar was het er voor het eerst. Weinig mensen kende het niet behalve wij en die andere 39996 gasten. Door die stomme clip vind iedereen het vet en nu willen er zeker twee keer zoveel mensen heen. Ik denk dat het na een week uitverkocht is, omdat niet iedereen weet wanneer de verkoop begint.
Hee 14 juni is dat een dinsdag?
Zo ja dan komen we net trug vanuit spanje. Net op tijd. |
|
|
| Miss Proximus |
Hé henkie, ze verbranden die beesten omdat dan de verspreiding van het virus geringer is én omdat ze ht vles niet kunnen vaccineren want dan zie je het verschil niet meer tussen besmet en onbesmet vlees (dezelfde anti-stoffen). Waarom wij het vlees niet mogen eten:???? Misschien omdat je van MKZ toch enigszins ziek kunt worden (o, jee, blaasjes rond je mond: wat erg!!! ahum...) Of misschien omdat alle mensen op aarde idioten zijn (behalve de trancEaddicts natuurlijk) :D
Maar ja...men dacht vroeger ook dat BSE niet schadelijk was! Maar tegen de tijd dat wij er iets van moeten merken zijn we toch al weggeteerd door de 'E'...:p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Weinig mensen kende het niet behalve wij en die andere 39996 gasten. Door die stomme clip vind iedereen het vet en nu willen er zeker twee keer zoveel mensen heen. |
Ik was gelukig ook 1 van die gasten. Wat een feessie hè? Ik denk dat het dit jaar en stuk minder speciaal is (omdat het vorig jaar echt de ULTIEME SENSATIE was), maar ik hoop dat het weer zo gaat knalle! |
|
|
| Akira |
| Ach maak je niet druk....het zal heus niet meteen uitverkocht raken.Ik moet eerst de line up weten voordat ik ook maar een kaartje ga halen.Het is gewoon een hype net zoals met Innercity...okay dat ging ook wel snel maand van te voren uitverkocht ;o |
|
|
|
|