return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Afspreken op Sensation??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Gekhous
zit met zn allen sensation niet zo op te hemelen, want er waren aardig wat dingen die ik niet leuk vond:

1. geluid klonk 3x bagger
2. de hele avond zag ik te veel "kijkertjes" en tegen uurtje of 5 stond 1/2 van de zaal stil omdat ze al moe waren (TIEFT DAN NAAR DIE GROTE TRUBUNE EN FLIKKERT OP VAN MIJN DANSRUIMTE), en om 6 uur 3/4
3. Sven Vath draaide ontzettend eentoning
4. toen ome Carl eindelijk kwam was bijna iedereen dood, heel jammer want die was ECHT heel goed bezig...

en punt 2 en 4 zullen alleen maar erger zijn op de volgende Sensation
Akira
Ja en het werd ineens licht dat vond ik dus ook maar 3x niks....gewoon lekker donker laten blijven...
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira
Ja en het werd ineens licht dat vond ik dus ook maar 3x niks....gewoon lekker donker laten blijven...


AAAHhh wtf is dat nou!!

en die andere van Gekhous zuigt ook als de **** Heb je het wel nog leuk gehad?

En die "kijkertjes" zullen waarschijnlijk wel toenemen ja :( Meestal heb ik ook wel wat tegen die mensen ja..
eXos
quote:
Originally posted by Gekhous
zit met zn allen sensation niet zo op te hemelen, want er waren aardig wat dingen die ik niet leuk vond:

1. geluid klonk 3x bagger
2. de hele avond zag ik te veel "kijkertjes" en tegen uurtje of 5 stond 1/2 van de zaal stil omdat ze al moe waren (TIEFT DAN NAAR DIE GROTE TRUBUNE EN FLIKKERT OP VAN MIJN DANSRUIMTE), en om 6 uur 3/4
3. Sven Vath draaide ontzettend eentoning
4. toen ome Carl eindelijk kwam was bijna iedereen dood, heel jammer want die was ECHT heel goed bezig...

en punt 2 en 4 zullen alleen maar erger zijn op de volgende Sensation


Maar toch gaan we er gewoon heen. punt 4 mag van mij wel wegblijven btw. En punt 2 moet je op een andere manier oplossen. Het gebruikelijke medicijn!!!
michiel
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


En punt 2 moet je op een andere manier oplossen. Het gebruikelijke medicijn!!!


en dat is..........??????

later

michiel
Akira
nou ja....Ik heb me prima vermaakt....maar dat het licht werd vond ik gewoon totaal niks dan heb je ook geen meer aan lasers etc...

Het was een Gaaf feest maar niet alles was zo gaaf....dus kritiek is op zijn plaats
eXos
quote:
Originally posted by michiel


en dat is..........??????

later

michiel



^ ^Grapjas!!!!
tango
Yeah, jullie houden van licht?

Dan moeten jullie allemaal naar mysteryland gaan op 16 juni in Six Flags! Wordt het mooi weer licht als je op dj jurgen in de rollercoaster zit. jeeeeeeeeeeeeee ;)

greetz,
TNG
Henkie_henk
quote:
Originally posted by tango
Yeah, jullie houden van licht?

Dan moeten jullie allemaal naar mysteryland gaan op 16 juni in Six Flags! Wordt het mooi weer licht als je op dj jurgen in de rollercoaster zit. jeeeeeeeeeeeeee ;)

greetz,
TNG


Paas mij es ff wat meer info over mysteryland :D

Thankz ;)
magrec
hey miss proximus

www.party.glow.nl is zeker leuke site (hehe ff reclame maken) sta je zelf op één van de foto's?

party.glow team zal waarschijnlijk wel op sensation zijn maar of we er foto's gaan maken is niet bekend.

magrec
sensation was vorig jaar niet zo snel uitverkocht omdat niemand wist wat het zou worden. Toen ik binnenkwam en ik de aankleding van de zaal zag wist ik dat het wel leuk zou worden :)

en nu ja het wordt bijna een soort van hype.
michiel
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!



^ ^Grapjas!!!!


hehe lololol
wij begrijpen elkaar ;)

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement