|
Afspreken op Sensation??? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
uhuhuh ic3 was niet echt geweldig, op sander kleinenberg en dave seaman na.
Ook nog seb fontaine niet komen opdagen paul van dyk gemist :(
naja happens |
|
|
| cyberdude |
bwei
'k kan ni gaan |
|
|
| michiel |
Ja mensen ik zou ook maar niet ál te veel gaan verwachten van Sensation. Vorig jaar was sensation commercieel, maar omdat er nu inderdaad zo'n hype rond aan het ontstaan is en die kneuzen van 538 en tmf zich er mee gaan bemoeien zal het wel nog commercieler worden en een extra hoog Trance energy gehalte zal niet van de lucht zijn. Tenzij dus die kaarten flink duurder gaan worden en dat hopen we dan maar.
Ik ben het dus wel eens met wat hier al eerder is gezegd.
later
michiel |
|
|
| Mysteric |
Wat willen die gasten van ID&T nou met Sensation????
Kijk ik net op de sensation-site...begint de voorverkoop in Amsterdam vanaf 12 mei. En waar dan wel in Amsterdam wordt bij TMF bekend gemaakt. :(
Tering...moet ik zeker vanaf de Veluwe naar A'dam om daar een kaartje te kopen. |
|
|
| Henkie_henk |
Ik begin ook zon naar voorgevoel te krijge dat t een beetje verneukt gaat worden door commerciele losertejs zoals 538 en tmf.. heeel jammer.
K gaat er toch wel heen hoor.. Ik dans die "ik sta hier heel cool stil" losertjes gewoon omver.. die lui haat ik echt.. ahhh!!!!!!!!
:D |
|
|
| Bellie |
Dit jaar geen SENSATION voor mij.Vorig jaar was wel bruut trouwens.Maar een vriend van mij was zo slim om onze vakantie naar Kreta op 6-juli te boeken.Echt kut man.maar ja er zijn nog genoeg vette feesten dus dan maar weer een jaartje wachten op volgende SENSATION hoe erg ik het ook vind.Dan maar weer toeleven naar I LOVE TECHNO!!
Man man man wat was dat feest PHATT zeg vorig jaar.
GREETZ!! |
|
|
|
Ben erg benieuwd naar de Line-Up van Sensation maar hoop ook echt wel op Oakenfold. Heb wel gehoord dat Johan Gielen zeker komt...
Ik ben ook bang dat er veel mensen zullen komen die er alleen maar heen gaan om te kunnen zeggen dat ze er geweest zijn maar als je ze vraagt wie er draait weten ze het niet..
Maarja we zullen het wel zien. Maar 1 ding scheelt wel dat iedergeval een week eerder wel het niet zo commerciële Impulz Outdoor is. :)
Greetzzz |
|
|
| marco |
Hey wie denken jullie die er allemaal gaan draaien daar ??
( Ik haat tmf,dit is geen echte trance feest meer.. !!)
Vorig jaar was zo vet !
We moeten protesteren. |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Remy's Shodow
Heb wel gehoord dat Johan Gielen zeker komt...
Greetzzz |
ik hoop het niet eigenlijk... 6 juli zit heer Gielen nog in Ibiza. Dus laten we hopen dat 'ie er 7 juli nog zit... |
|
|
| magrec |
| Nou Rank 1 komt dus wel op sensation met een geheel nieuwe live set. |
|
|
| Remy D |
| Rank 1 is wel goed!! :) |
|
|
| Mysteric |
Tja...persoonlijk zit ik niet op Rank1 te wachten. En al helemaal niet live...
Ik hou zowieso niet zo van live-acts tijdens feesten.Zo vielen Push,Safri-duo,Rank1,Green Velvet allemaal tegen eigenlijk. Geef mij maar een dj die een vette set weg geeft, met platen gewoon. Alleen underworld lijkt me heel vet...
Maarja ieder z'n eigen muziekkeuze natuurlijk. Het zou anders altijd zo druk zijn bij de wc's en de bar als iedereen van dezelfde muziek hield :)
(dit alleen bij grote feesten trouwens) |
|
|
|
|