return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Afspreken op Sensation???
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Als nou iedereen naar Sensation gaat moeten we eigenlijk wel afspreken toch? Kunnen we met z'n allen op de foto om die op deze site te zetten! En eens zien wat voor Doofies we allemaal zijn LOL!
Kennen jullie die lui van www.party.glow.nl ? Die spreken ook altijd met z'n allen af geloof ik. Leuke partyfoto's op die site trouwens!
Maareeeh... anyone interested???
Henkie_henk
Stiekem ben ik net wat meer geinteresseerd in de voorverkoop van de sensation kaartjes... das toch iets belangrijkers.. maar we kunnen best wat afspreken hoor.. Dan nog zien of t allemaal lukt ;-)

GreeetZz
Gekhous
we kunnen het proberen...

heb altijd al problemen met afspraken met vrienden, laat staan met mensen die ik nog nooit gezien heb...

maja, iz worth the try
Miss Proximus
nou allemaal...niet té enthousiast! Jullie denken zeker dat ik een zwetend zwijntje ben dat jullie gaat bespringen ofzow!:p
Gekhous
bewijs het tegendeel maar es ;)
Teal'k
Ik heb het niet zo op die mensen die van boven de rivieren komen! :) :)
Miss Proximus
Ik ben de hele avond al bezig een foto van mezelf te uploaden om het tegendeel te bewijzen, maar 't wil niet! Ik snap d'r niets van! (via yahoo)
tango
ok ,laten we in de loop van de nacht in het midden afspreken! :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by tango
ok ,laten we in de loop van de nacht in het midden afspreken! :D

Ja ja .. bij die ene lamp ja.
Akira
Ik ben dan natuurlijk uitgebried van de partij :o gaan we lekker met zijn allen flink ff stampen ;)

Gekhous
of bij dat ene kraampje!!
Miss Proximus
jezus laat ook maar zitten, stelletje imbecielen :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement