|
Mysteryland
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | ID&T, organisator van het dancefestival Mystery Land, heeft vandaag bekend gemaakt dat het festival verhuist van het Lowlandsterrein in Biddinghuizen naar een locatie in Amsterdam. Mystery Land is dit jaar op 17 augustus, en heeft ruimte voor 50.000 bezoekers.
Mystery Land, volgens ID&T het oudste dancefestival van Nederland, begon in 1993 op het vliegveld van Lelystad. Sindsdien zijn er veel dingen veranderd. Ook dit jaar veranderd er weer iets; dit jaar mag er alleen overdag en 's avonds worden gefeest. Eerder was dit ook altijd 's nachts het geval.
De organisatie maakt volgende week bekend wat de line-up van dit jaar wordt. Naast Mystery Land is ID&T ook verantwoordelijk voor andere evenementen zoals Sensation, Innercity en Thunderdome. |
|
|
|
| magrec |
De parkeerplaats van de arena???
het leidseplein????
hehe beetje vaag allemaal van id&t en wordt het een dag festival of een nachtfestival??? |
|
|
| Optimus |
| ik neem aan van 's ochtends tot een uur of 12 in de nacht. |
|
|
| tijs08 |
in de spits stond vandaag een advertentie over mysteryland:
Amsterdam.. near Ruigoord
en dat morgen de VVK start |
|
|
| ampburner |
| quote: | | het leidseplein???? |
Lol :) |
|
|
| SnuggLe |
Almere strand had ik staan, had ik al in die ene thread gezet over wat/waar was van ID&T.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| franzelare |
zwaar jammer!!
ze hadden gewoon weer naar bussloo moeten gaan!
dat vond ik nog de beste locatie!
maar ik heb het toch al niet zo meer op ID$T de laatste tijd dus ik ga er toch niet heen denk ik :p |
|
|
| Little Theseus |
| Gezien de organisaties die de feesttenten hosten wordt de line up voor mij errug relaxed. Ik denk dat de kans groot is dat ik er heen ga, alleen kan ik nu mijn plan niet meer uitvoeren om een grote zak wiet te begraven ergens zodat ik die op lowlands dan weer op kon graven :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Spaarnewoude???
Zal wel nie eigenlijk :D |
|
|
| -TAIS- |
| Ben toch wel errug benieuwd naar de lineup, hou dit feestje toch nog wel ff in mijn achterhoofd, ook met het oog op de organisaties die de tenten doen. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ben toch wel errug benieuwd naar de lineup, hou dit feestje toch nog wel ff in mijn achterhoofd, ook met het oog op de organisaties die de tenten doen. |
wie gaat wat hosten dan?? |
|
|
| magrec |
| serious, cocoon ,speedfeax, capital en q-dance en id&t met soap en de id&t tent kben benieuwd.... |
|
|
|
|