|
ISOS3 Release party line-up
|
View this Thread in Original format
| Raymond |
van de Frshdjs.com pagina:
| quote: |
Line Up bekend release feest ISOS3 in Now & Wow
door Da Huge - 06-06-2002
In Search Of Sunrise 3 (Panama) zal officieel gereleased worden in Now & Wow op 12-7 en naast Dj Tiesto zijn een aantal super dj's te zien.
Als opwarmer voor Dj Tiesto zal Dj Funkerman te zien zijn.
Hij warmde ook al op tijdens Beachbop en dit is zo goed bevallen dat Tiesto Funkerman ook vroeg voor zijn releasefeest.
In de andere zaal van Now & Wow zullen 3 techno dj's staan; Montana, Le Blanc en Chris Liebling.
De techno zaal is er dus ook 1 om in te lijsten.
Het releasefeest zal dus de gehele avond van supergoede dancemuziek voorzien zijn en je mag dit zeker niet missen!!!
|
Dat wordt me een fijn feessie :D |
|
|
| Optimus |
| wordt idd een lekker feessie... ik denk maar dat ik er naartoe ga:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Voorverkoop al begonnen en waar ?? Ik heb de verantwoording gekregen om voor ons al de kaarten te kopen, maar kan nog nergens info over vv vinden. Hoe werkt het normaal in de Now & Wow als er iets bijzonders is. voorverkoop of geen voorverkoop ? Ticketservice of gewoon alleen bij bv speciale platenzaken ? |
|
|
| Optimus |
| lijkt mij dat je gewoon naar Midtown of Rhythm Import kan gaan.. |
|
|
| SnuggLe |
Sinds wanneer is LeBlance techno??????????? Naar mijn weten draait die vent clubmuziek!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| MaGiK54 |
| Magik Store net gebeld en die zeiden dat binnenkort vv van start gaat en dat zij ieder geval kaarten gaan verkopen. Beter volgende week al, want voor volgende week had ik al een trip naar Breda gepland staan om mijn trancecollectie uit te breiden. |
|
|
| ahp2002 |
yeeeeh, hoelang draait tiesto dan? als er maar 1 gast voor hem draait...zal die wel een lange set draaien.
ik MOET gewoon zorgen dat ik op de gastenlijst kom... lijkt me toppertje |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Voorverkoop al begonnen en waar ?? Ik heb de verantwoording gekregen om voor ons al de kaarten te kopen, maar kan nog nergens info over vv vinden. Hoe werkt het normaal in de Now & Wow als er iets bijzonders is. voorverkoop of geen voorverkoop ? Ticketservice of gewoon alleen bij bv speciale platenzaken ? |
Ff een herhaling van mij vraag. Weet iemand al wat meer over de voorverkoop. Zit nu in Spanje en moet andere mensen kaarten laten halen. Aangezien zij zo suf als wat zijn op het internet en ik nog niks kan vinden over een begin van de voorverkoop. Heeft iemand al kaarten gehaald voor dit feessie? Svp een reactie, dit wil ik niet missen. |
|
|
| Optimus |
| ik zal morgen ff Midtown en Rhythm Import voor je bellen:) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik zal morgen ff Midtown en Rhythm Import voor je bellen:) |
Alvast bedankt. Ik hoor het het binnenkort. :D |
|
|
| Optimus |
| KUT! vewrgeten. Morgen ECHT ff bellen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
KUT! vewrgeten. Morgen ECHT ff bellen. |
we w88 nog steeds vol spanning ;) |
|
|
|
|