|
Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!!
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Zijn d,r ook TA,s die naar sensation gaan??
Ik ga zelf naar black, ben nog nooit in de arena geweest.
Zal wel moeilijk zijn een meeting daar te regelen.
wie gaan ??¿¿ :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Zijn d,r ook TA,s die naar sensation gaan??
Ik ga zelf naar black, ben nog nooit in de arena geweest.
Zal wel moeilijk zijn een meeting daar te regelen.
wie gaan ??¿¿ :D |
Ik ga ook naar Black. Ook voor mij de eerste keer ArenA, er zijn idd niet zo veel goede meetingsplekken omdat alles overal hetzelfde is...
Bovendien gaat het best wel druk worden. Het partyflock forum waar ik ook lid van ben organiseert ook een meeting en daar komen maar liefst 570 mensen op af!! WOEI! :D (dat kán gewoon niet goed gaan..) |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik ga ook naar Black. Meeten lijkt me dit keer niet echt handig, iedereen ziet er hetzelfde uit en het is volgens mij te groot. |
|
|
| magrec |
| Beste plek om te meeten is bij een ingangsnummer. Een ingang direct naar een tribunevak dus... |
|
|
| M5 |
ik ga ook naar Black...
heb zelfs een zwarte longsleeve gekocht (Y)
ik sta zo ver mogelijk vooraan als Picotto draait... Bellie zal daar ook wel te vinden zijn, en Remy D die had een nog specialer plekje hoorde ik.... :D
heb er zin in!! :D :D |
|
|
| ScuL |
iemand nog een kaartje nodig btw? :conf:
ik heb nog een kaartje over van een vriend die niet gaat.. |
|
|
| T.Snake |
| ik ga ook naar Black:p |
|
|
| kreischer2000 |
| is de dresscode zwart/wit? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
is de dresscode zwart/wit? |
jeps wit op White
zwart op Black.. (logisch :p) |
|
|
| M5 |
denk niet dat er echt heel veel mensen in het zwart komen... toch beetje zon kleur waar je meestal weinig kleren van hebt...
maare... ik kom dus half int zwart :disbelief |
|
|
| ScuL |
weinig?
ik heb juist vet veel zwart...
wit heb ik helemaal nix van (wel bèige) |
|
|
| John |
ik ga niet :P
ook al wilde ik eigenlijk wel naar black.. maar ja berlijn is ook leuk:D
[offtopic]ik heb trouwens wel veel zwarte kleren heheh, ook veel wit.. tis et ene of et andere uiterste[/offtopic] |
|
|
|
|