|
TA hub (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב תשמע אחי זה שנהיית לי תותח בתוכנה הזאתי לא אומר שאני מבין מה עושים שם
:wtf: |
טוב... הרגע הסברתי לך :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טוב... הרגע הסברתי לך :) |
lol |
|
|
| DjChook |
אוקיי חברים
זה לא יאמן
אני בהלם לאיזה מכרה זהב
BIZZ
הכניס אותנו
עזבו אותכם מטראנס
זה החמור... כפול שמונים אולי
עזבו שהרגע נכנסתי להאב שיש בו
20TB
אבל זה היה אחרי שהיית צריך לשתף את כל ה
WAREZ / MOVIEZ / TRANCE
שיש לי
כדי לעבור את ה 10 ג'יגה מינימום
והייתי צריך לפתוח 3 סלוטים
(רוצח קוים שכמותי)
קיצר אני מוריד עכשיו ממישהו שיש לו פול סרטים
במהירות שיא
איזה כייף
בכל מקרה
תורידו
DC++ 0.177
למרות שלא אוהבים את זה ב
TA
זה נותן לכם הרבה יותר גמישות |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מי שהביא את הרעיון הזה של התוכנה הוא גאון....
אתה רק צריך להבין מי נגד מי שם ואתה לא צריך לחפש מקומות אחרים להורדת מוזיקת טראנס.
אני משתף שם 13 ג'גה של טראנס רובם חדשים וכולם באיכות וינל ריפ. אתם מוזמנים להוריד מה שבא לכם
רק חבל שאני לא יודע איך מדברים שם בעברית..אבל חפיף |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
מי שהביא את הרעיון הזה של התוכנה הוא גאון....
אתה רק צריך להבין מי נגד מי שם ואתה לא צריך לחפש מקומות אחרים להורדת מוזיקת טראנס.
אני משתף שם 13 ג'גה של טראנס רובם חדשים וכולם באיכות וינל ריפ. אתם מוזמנים להוריד מה שבא לכם
רק חבל שאני לא יודע איך מדברים שם בעברית..אבל חפיף |
יש לך בעיה שם עם עברית ?
אני ורונן בלי שום בעיה
(shift + alt)
ודיברנו בעברית...
בכל מקרה
ידעתי שאני מכיר אותך שדיברתי איתך שמה
LOL |
|
|
| Djsamorai |
הישארתי לבחור ההוא הודעה בצהרים ..
מעניין אם הוא יחזיר לי תשובה :conf: :conf: :conf: |
|
|
| luckystrike |
ח'ברה שמעתי על זה כבר הרבה ולמרות שלא היה
לי זמן להתעסק עם זה ואני מעדיף בעיקרון
FTP'S
שמתי את זה כסטיקי בינתיים....
אני מקווה שהשבוע יהיה לי זמן לבחון מקרוב
:) |
|
|
| eXeTik |
טוב שלא עשיתם לי חאווה על החיבור ;)
בכל מקרה... הורדתי את הסלוטס ל-1
למה כל אחד הוריד ממני לפחות באיזה
10k/sec
שזה
3/4
מהחיבור שלי...
אני דווקא שמח לראות כלכך הרבה מאיתנו שם, אמן ונגיע לאיזה 500 משתמשים :)
And on a sidenote-
סחטן מורן, טוב שיש פה מוד אקטיבי... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טוב שלא עשיתם לי חאווה על החיבור ;)
בכל מקרה... הורדתי את הסלוטס ל-1
למה כל אחד הוריד ממני לפחות באיזה
10k/sec
שזה
3/4
מהחיבור שלי...
|
חחחחחחחחחחחחח ישלי אותו חיבור כמו שלך ואני נותן שני סלוטים, אונסים לי את החיבור אבל ככה זה שמשתפים קבצים
עכשיו אחד הוריד ממני דיסק כפול של מרקו וי - 200 מיגה....בלי בושה
חחחחחח |
|
|
| DjChook |
כן ?
אני משתף 3 !
ואתם לא יודעים כמה מורידים ממני
רררר
למה ? אני לא מבין
אני איטי
קיצר אני מפחד לצאת למרות שאסור לי לחנוק את האינטרנט עכשיו
כי 4 המחשבים עכשיו עובדים חופשי באינטרנט
נקווה שלא יכעסו
בכל מקרה,
אני מפחד לסגור את התוכנה אחרי ששעה לקח לי להכנס להאב הזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן אצלי לפעמים אנשים מנסים להוריד
אבל כשהם רואים שזה הולך להם מקסימום על
2kb
אז הם ישר מפסיקים
ככה שאין לי הרבה אפלודס
:tongue2 :happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ח'ברה שמעתי על זה כבר הרבה ולמרות שלא היה
לי זמן להתעסק עם זה ואני מעדיף בעיקרון
FTP'S
שמתי את זה כסטיקי בינתיים....
אני מקווה שהשבוע יהיה לי זמן לבחון מקרוב
:) |
כמוני כמוך...
אני מעדיף אפ טי פיים ואין לי כוח לבדוק :D
אבל אני יבדוק שיהיה לי זמן |
|
|
|
|