| eXeTik |
| quote: | Originally posted by clubber@work
לעוד מישהו יש בעיות להתחבר להאב??? |
היו איתו כמה בעיות, עכשיו הכל רץ חלק...
| quote: | Originally posted by nimrod levi
לי יש בעיה אחרת עם ההאב
שאני עושה
browse user's files
זה יעני מוריד את הרשימה ממנו אבל אחרי שזה מוריד זה נעלם ופשוט
לא מראה לי כלום
מישהו יודע מה עושים?
:conf: |
כן, גם לי הייתה את הבעיה הזאת עם הגירסה הישנה
עכשיו אני משתמש ב
DC++ 0.18
ואין את הבאג הזה... |
|
|