return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
TA hub (pg. 8)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
תודה אחים שלי!!!
הצלתם אותי כרגע:)
t0xIc
וואיי תודהה רבה אחים שלי!!!
חשבתי שאני הולך למות בזמן האחרון אין לי כלום מאיפה להוריד
מישתגע!!!
Hell_Copter
אני לא רואה טעם להחזיק את זה כסטיקי יותר כי כל המטרה הייתה שאילת שאלות בקשר להאב
אני רואה שכולם מסתדרים עם זה ההאב טוב מאוד או שלא נוגעים בו אז אני מוריד את הסטיקי... מי שיש לו שאלה שיעשה באמפ לט'רד הזה
DjChook
הוא היה סטיקי ?!
למה

:)
NaOren
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
itamarsan
אני לא מבין למה bizz לא עונה יותר כניראה הוא נעלם או משהו כזה
משהו אולי יכול לעזור לי שיש לו קשרים יותר חזקים איתו כי פשוט הוא לא עונה
eXeTik
quote:
Originally posted by itamarsan
אני לא מבין למה bizz לא עונה יותר כניראה הוא נעלם או משהו כזה
משהו אולי יכול לעזור לי שיש לו קשרים יותר חזקים איתו כי פשוט הוא לא עונה


הבנאדם עסוק... שלח
pm
ותחכה
clubber@work
לעוד מישהו יש בעיות להתחבר להאב???
nimrod levi
לי יש בעיה אחרת עם ההאב
שאני עושה
browse user's files
זה יעני מוריד את הרשימה ממנו אבל אחרי שזה מוריד זה נעלם ופשוט
לא מראה לי כלום
מישהו יודע מה עושים?
:conf:
eXeTik
quote:
Originally posted by clubber@work
לעוד מישהו יש בעיות להתחבר להאב???


היו איתו כמה בעיות, עכשיו הכל רץ חלק...

quote:
Originally posted by nimrod levi
לי יש בעיה אחרת עם ההאב
שאני עושה
browse user's files
זה יעני מוריד את הרשימה ממנו אבל אחרי שזה מוריד זה נעלם ופשוט
לא מראה לי כלום
מישהו יודע מה עושים?
:conf:


כן, גם לי הייתה את הבעיה הזאת עם הגירסה הישנה
עכשיו אני משתמש ב
DC++ 0.18
ואין את הבאג הזה...

nimrod levi
אם אתה רוצה הרבה פוסטים לא ככה עושים את זה:D

ומאיפה אני מוריד את הגרסא החדשה?
t0xIc
quote:
Originally posted by nimrod levi
אם אתה רוצה הרבה פוסטים לא ככה עושים את זה:D

ומאיפה אני מוריד את הגרסא החדשה?



חחחחחחחחחחחחחח כן באמתמאיפה מורידים תגירסא החדשה??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement