|
TA hub (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אין לי מושג מה עושים עם העניין של הפאסיב אבל מה לעשות... עד שאני לא אסדר איכשהו שיעיפו ממני את הפייר וול גם אני תקוע עם חצי- קהל אפוציונלי...
ובקשר לזה שאין ארטיסט ניים, זה התחיל שהיה לי כמעט רק סקוטר, ודפדפתי עם המקלדת, ומה אני אעשה יש לי 200 שירים כולם מתחילים באותם 6 אותיות? רצוי לוותר...
חוצמזה, חולה טראנס דגול ואצילי כמוני יכול לזכור של מי הם
(וכמובן שהארטיסט רשום ב-
ID3v2) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
אין לי מושג מה עושים עם העניין של הפאסיב אבל מה לעשות... עד שאני לא אסדר איכשהו שיעיפו ממני את הפייר וול גם אני תקוע עם חצי- קהל אפוציונלי...
ובקשר לזה שאין ארטיסט ניים, זה התחיל שהיה לי כמעט רק סקוטר, ודפדפתי עם המקלדת, ומה אני אעשה יש לי 200 שירים כולם מתחילים באותם 6 אותיות? רצוי לוותר...
חוצמזה, חולה טראנס דגול ואצילי כמוני יכול לזכור של מי הם
(וכמובן שהארטיסט רשום ב-
ID3v2) |
אתה הומו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha: |
|
|
| yahel222 |
תוך כמה זמן הוא עונה?????
כי שלחתי לו אתמול אחה"צ הודעה ועוד לא קיבלתי תשובה
אולי זה לא שלח איך אני יכול לבדוק אם הוא קיבל???
לא הגיוני שהוא לא יסכים נכון ?!?! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yahel222
תוך כמה זמן הוא עונה?????
כי שלחתי לו אתמול אחה"צ הודעה ועוד לא קיבלתי תשובה
אולי זה לא שלח איך אני יכול לבדוק אם הוא קיבל???
לא הגיוני שהוא לא יסכים נכון ?!?! |
אל תדאג, הוא מקבל אותך על בליינד
אבל יש לו פול פניות וחוצמזה הוא גם לא מתחבר כזה הרבה
גם לי לקח כמה ימים עד שהוא אישר
בכל מקרה- אתה יכול לבדוק אם הוא קרא את זה כבר או לא
לך ל
Profile -> Privet messages
ולמטה תראה כפתור של
PM trakcing |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אל תדאג, הוא מקבל אותך על בליינד
אבל יש לו פול פניות וחוצמזה הוא גם לא מתחבר כזה הרבה
גם לי לקח כמה ימים עד שהוא אישר
בכל מקרה- אתה יכול לבדוק אם הוא קרא את זה כבר או לא
לך ל
Profile -> Privet messages
ולמטה תראה כפתור של
PM trakcing |
תודה אחי !!
אני מת כבר להיכנס
חייב להשיג
product G&B ft carlos santana - dirty dancing (robbie....mix)
ודווקא עכשיו אודיוגלקסי נסגר
שם בטח יש את זה |
|
|
| eXeTik |
עשיתי עכשיו חיפוש ואין
אבל שמע... זה לא כמו אודיוגאלאקסי
פה זה מחפש בין כל המחוברים
אז מה שאין עכשיו יכול לצוץ עוד 5 דקות כשמישהו שיש לו את זה מתחבר... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה הומו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha: |
מוש, אתה נראה טוב היום :eyes:
אבל בכל זאת, הסבר? |
|
|
| DjChook |
כמו שרונן אמר, זה מחפש בין המחוברים
אבל מה שנחמד זה שזה אף פעם לא מפסיק לחפש... יעני אם מישהו מתחבר זה מראה לך שנוספו עוד תוצאות
בכל מקרה דותן, לי הוא ענה תוך שעה ששלחתי לו :)
אבל אתמול באמת הוא אמר לי שהוא עסוק
והיום הוא רק התחבר שוב
אז בטח היום כבר מחכה לך
PM |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמו שרונן אמר, זה מחפש בין המחוברים
אבל מה שנחמד זה שזה אף פעם לא מפסיק לחפש... יעני אם מישהו מתחבר זה מראה לך שנוספו עוד תוצאות
|
וואלה?! לא ידעתי...
אתה יענו משאיר את חלון החיפוש פתוח? |
|
|
| Narcotic Mind |
exetik
thanks for last night's leeching :D :D :D |
|
|
| nimrod levi |
| עם איזה תוכנה אני פותח את הקבצים של הרשימה של הקבצים שיש לאנשים? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אתה יענו משאיר את חלון החיפוש פתוח? |
כן
תראה שלמטה זה ממשיך לעשות
SEARCHING BLA BLA ...
ועם כזה סימן לעשות וי
edit:
ד"א
מישהו פה כבר עובד עם
DC++
? |
|
|
|
|