return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
TA hub (pg. 4)
View this Thread in Original format
oDrori
אין לי מושג מה עושים עם העניין של הפאסיב אבל מה לעשות... עד שאני לא אסדר איכשהו שיעיפו ממני את הפייר וול גם אני תקוע עם חצי- קהל אפוציונלי...


ובקשר לזה שאין ארטיסט ניים, זה התחיל שהיה לי כמעט רק סקוטר, ודפדפתי עם המקלדת, ומה אני אעשה יש לי 200 שירים כולם מתחילים באותם 6 אותיות? רצוי לוותר...

חוצמזה, חולה טראנס דגול ואצילי כמוני יכול לזכור של מי הם
(וכמובן שהארטיסט רשום ב-
ID3v2)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
אין לי מושג מה עושים עם העניין של הפאסיב אבל מה לעשות... עד שאני לא אסדר איכשהו שיעיפו ממני את הפייר וול גם אני תקוע עם חצי- קהל אפוציונלי...


ובקשר לזה שאין ארטיסט ניים, זה התחיל שהיה לי כמעט רק סקוטר, ודפדפתי עם המקלדת, ומה אני אעשה יש לי 200 שירים כולם מתחילים באותם 6 אותיות? רצוי לוותר...

חוצמזה, חולה טראנס דגול ואצילי כמוני יכול לזכור של מי הם
(וכמובן שהארטיסט רשום ב-
ID3v2)



אתה הומו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha:
yahel222
תוך כמה זמן הוא עונה?????
כי שלחתי לו אתמול אחה"צ הודעה ועוד לא קיבלתי תשובה
אולי זה לא שלח איך אני יכול לבדוק אם הוא קיבל???

לא הגיוני שהוא לא יסכים נכון ?!?!
eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222
תוך כמה זמן הוא עונה?????
כי שלחתי לו אתמול אחה"צ הודעה ועוד לא קיבלתי תשובה
אולי זה לא שלח איך אני יכול לבדוק אם הוא קיבל???

לא הגיוני שהוא לא יסכים נכון ?!?!


אל תדאג, הוא מקבל אותך על בליינד
אבל יש לו פול פניות וחוצמזה הוא גם לא מתחבר כזה הרבה
גם לי לקח כמה ימים עד שהוא אישר

בכל מקרה- אתה יכול לבדוק אם הוא קרא את זה כבר או לא
לך ל
Profile -> Privet messages
ולמטה תראה כפתור של
PM trakcing
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik


אל תדאג, הוא מקבל אותך על בליינד
אבל יש לו פול פניות וחוצמזה הוא גם לא מתחבר כזה הרבה
גם לי לקח כמה ימים עד שהוא אישר

בכל מקרה- אתה יכול לבדוק אם הוא קרא את זה כבר או לא
לך ל
Profile -> Privet messages
ולמטה תראה כפתור של
PM trakcing


תודה אחי !!
אני מת כבר להיכנס
חייב להשיג
product G&B ft carlos santana - dirty dancing (robbie....mix)

ודווקא עכשיו אודיוגלקסי נסגר
שם בטח יש את זה
eXeTik
עשיתי עכשיו חיפוש ואין
אבל שמע... זה לא כמו אודיוגאלאקסי
פה זה מחפש בין כל המחוברים
אז מה שאין עכשיו יכול לצוץ עוד 5 דקות כשמישהו שיש לו את זה מתחבר...
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



אתה הומו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha:


מוש, אתה נראה טוב היום :eyes:

אבל בכל זאת, הסבר?
DjChook
כמו שרונן אמר, זה מחפש בין המחוברים
אבל מה שנחמד זה שזה אף פעם לא מפסיק לחפש... יעני אם מישהו מתחבר זה מראה לך שנוספו עוד תוצאות

בכל מקרה דותן, לי הוא ענה תוך שעה ששלחתי לו :)

אבל אתמול באמת הוא אמר לי שהוא עסוק
והיום הוא רק התחבר שוב

אז בטח היום כבר מחכה לך
PM
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
כמו שרונן אמר, זה מחפש בין המחוברים
אבל מה שנחמד זה שזה אף פעם לא מפסיק לחפש... יעני אם מישהו מתחבר זה מראה לך שנוספו עוד תוצאות


וואלה?! לא ידעתי...
אתה יענו משאיר את חלון החיפוש פתוח?
Narcotic Mind
exetik

thanks for last night's leeching :D :D :D

nimrod levi
עם איזה תוכנה אני פותח את הקבצים של הרשימה של הקבצים שיש לאנשים?
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik

אתה יענו משאיר את חלון החיפוש פתוח?


כן
תראה שלמטה זה ממשיך לעשות
SEARCHING BLA BLA ...
ועם כזה סימן לעשות וי

edit:

ד"א
מישהו פה כבר עובד עם

DC++
?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement