| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
לא הצלחתי יכול להיות שהלינק לא בסדר או משהו? |
הרגע בדקתי ועבד לי...
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לא יודע מה הבעיה של הדבר הזה אבל מאז שחזרתי מקוסטה ריקה כל הזמן זה רושם....
*** Connecting to 24.156.240.7...
*** Connection refused by target machine |
היו כמה ימים שהסרבר נפל אבל עכשיו הכל עובד... זה עדיין לא מתחבר לך?! |
|
|